ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

איך לנטרל את הריח של הקנאביס מהגוף ומהבגדים שלכם

שתפו את החברים

גם אם אתם אוהבים את הריחות המתוקים והחמצמצים של פרחי הקנאביס, לא תמיד אנחנו רוצים שהריח ידבק אלינו – במיוחד למשל, אם אתם משתמשים בזה כתרופה לפני העבודה, או סתם אם אתם לוקחים שאכטה לפני הלימודים. כדי להימנע מריחות מיותרים, אפשר להשתמש…

גם אם אתם אוהבים את הריחות המתוקים והחמצמצים של פרחי הקנאביס, לא תמיד אנחנו רוצים שהריח ידבק אלינו – במיוחד למשל, אם אתם משתמשים בזה כתרופה לפני העבודה, או סתם אם אתם לוקחים שאכטה לפני הלימודים.

כדי להימנע מריחות מיותרים, אפשר להשתמש בוופורייזר (מאדה), או פשוט לאכול עוגיות קנאביס או מאכלי קנאביס למיניהם. זו תמיד אפשרות טובה, אבל עבור אלה המעדיפים את הדרך הוותיקה והמסורתית של עישון, הנה כמה טיפים כדי לשמור על הריח שלכם נקי ורענן.

להשתדל לא לעשן ברכב

ריח קנאביס 7

בתור התחלה, אם אתם רוצים לשמור על ריח נעים מהבגדים ומהגוף שלכם. עישון באזור קטן וסגור כמו רכב, זה כמו להזמין אותו להישאר על הבגדים שלכם למשך שארית היום. אחרת, לפחות וודאו שהחלונות פתוחים, והוציאו את העשן אל מחוץ לחלון. יתרה מזאת, אם אתם יכולים להימנע, אל תעשנו ברכב בכלל.

הכינו מתקן לנטרול ריח

בזמן העישון, אפשר להשתמש במתקן ייעודי שניתן להוציא דרכו את העשן, והוא כבר מנטרל את הריח שיוצא מכם. אפשר להכין בקלות מתקן כזה בבית מגליל של נייר טואלט. לוקחים את הגליל ועוטפים את אחד הקצוות בנייר טואלט או חתיכת בד, ומוציאים את הריח לתוכה, זה אמור לנטרל לכם את רוב הריח שיצא.

מנטרל ריח

הקפידו על ריח טוב

נסו להתיז על עצמכם בושם, תרסיס גוף, שמן פצ’ולי, או כל ניחוח אחר שאתם אוהבים. אמנם זה לא בהכרח מפחית את ריח הקנאביס מכם ומהבגדים, אבל זה יכול לטשטש או להפוך את הריח הכללי שלכם לשונה לחלוטין.

תדליקו משהו אחר שמפזר ריח

אם לא אכפת לכם להריח כמו פסטיבל מוסיקה, אתם יכולים גם להדליק קטורת ריחנית, הריח החזק ידבק לבגדים שלכם, וינטרל כל שרידים של ריח הקנאביס.

היגיינה אישית

הכנת ג’וינט בדרך כלל כרוכה במגע עם הפרחים, מה שעלול להשאיר לכם בידיים ריח חזק של קנאביס. אפשר פשוט לשטוף את הידיים עם סבון נעים, או למרוח קרם ידיים. גם ללעוס מסטיק מרענן יעשה את העבודה.

החביאו את הפרחים היטב

ריח קנאביס 6

גם אם אתם רוצים לקחת אתכם פרח קטן לעבודה, הקפידו לשמור על הפרחים שלכם במקום אטום לריח, או בתיק עם כיסים נסתרים וסגורים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות