ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
פרחי קנאביס - לא לצאת פראיירים - 5 דברים שעושים לפני שקונים

לא לצאת פראיירים – 5 טיפים חשובים לפני קניית קנאביס

שתפו את החברים

קניית קנאביס היא לא עניין זול בכלל, במיוחד לא במחירים הרחוב הישנים של ישראל שעדיין קיימים אצל דילרים חמדנים, ועוד יותר כאשר לא באמת אפשר לדעת מה אתם עומדים לקבל עד הרגע שהשקית מגיעה אליכם לידיים. לכן, הנה 5 דברים…

קניית קנאביס היא לא עניין זול בכלל, במיוחד לא במחירים הרחוב הישנים של ישראל שעדיין קיימים אצל דילרים חמדנים, ועוד יותר כאשר לא באמת אפשר לדעת מה אתם עומדים לקבל עד הרגע שהשקית מגיעה אליכם לידיים. לכן, הנה 5 דברים בסיסיים שאתם חייבים לעשות לפני שאתם משלמים על הקנאביס שקניתם כדי לוודא שלא יצאתם פראיירים:

לקנות קנאביס מהשחוק השחור, גם אם מדובר בדילר חביב מ’טלגראס‘ שעושה לכם הנחת חברים, זה עניין יקר יחסית שעלול להפוך בתנאים לא אופטימליים ליקר הרבה יותר מדי ואפילו כואב בכיס ובלב, ותמיד כדאי להיזהר מנפילות.

אם כבר שקלתם את הפתרון הזול ביותר של גידול ביתי והחלטתם שזהו לא הפתרון בשבילכם, משמע שאתם נשארים עם האופציה היחידה של קנייה מגורם חיצוני, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת לעשות כמו שצריך לפני שאתם נפרדים מהכסף שלכם תמורת פרחים.

5 העקרונות לקנייה – לא לצאת פראיירים

קניית קנאביס היא פעולה פשוטה במיוחד בעידן המודרני של הסחר המקוון, ובקבוצות רבות באפליקצית ‘טלגרם’ תוכלו למצוא פרחים ומיצויים מכל הבא ליד, אך כדי לוודא שקיבלתם תמורה טובה לכסף שלכם עליכם לפעול לפי העקרונות הבאים:

1. חפשו המלצות, והרבה

אחד היתרונות של הקבוצות המסודרות שמציעות לרוכשים פנייה ישירה לסוחרים, ובראשן ‘טלגראס’ שהשקיעה באפיק זה מראשית דרכה, הוא שבדרך כלל הן מציעות גם מערכת כזו או אחרת של תגובות והמלצות מהגולשים.

חבר מביא חבר – תקשיבו להמלצות

היום כמעט ולא ניתן למצוא סוחר אמין שאין לו ערימה של המלצות מרוכשים מאושרים, ואם מצאתם מישהו שאין לו המלצות בכלל אז כנראה שלא כדאי לקנות ממנו. זכרו כי כל אחד יכול לפתוח קבוצת ‘טלגרם’ אקראית עם שם צבעוני ולמלא אותה באנשים, אבל רק מספר גבוה של המלצות (עדכניות בלבד) יעזור לכם למצוא את הכתובת הנכונה.

2. לא קונים בבודדים

צרכני קנאביס אקראיים שאינם צורכים יותר מדי ובהתאם גם “מתארגנים”על חומר חדש לעיתים רחוקות יחסית, כמעט תמיד יוצאים פראיירים בחישוב הכללי, מאחר והמחיר של גרם קנאביס בודד הוא גבוה בצורה משמעותית לעומת זה שתמצאו בעת רכישת כמות גדולה יותר.

גם אם אתם צורכים מעט ודואגים להיתקע עם עודף, דעו כי אין צורך לרכוש כמות גדולה מדי ובעייתית, ולמעשה מספיק לבקש לרכוש 10 גרם במקום גרם אחד, מה שיביא לירידה מיידית של כ-15 עד 20 במחיר ולפעמים אף יותר בהתחשב בכך שגרם בודד עדיין עולה 90-100 ש”ח אצל מרבית הדילרים.

3. הקפידו להביא משקל משלכם

משקל כיס שנועד לשקול קנאביס בצורה מדויקת גם בכמויות קטנות, הוא החבר הטוב ביותר של הצרכן הקפדן שדואג לא להידפק היכן שדילרים רבים עדיין “מגלחים” לקוחות על ימין ועל שמאל – בעת ביצוע העסקה.

קנאביס על משקל אלקטרוני
משקל חובה – כל פירור זה כסף

אם אין לכם יחסי חברות אישיים עם הדילר שלכם, כנראה שאתם לא יכולים לסמוך עליו בנושאים של כסף, ולצורך העניין משקל הקנאביס שאתם מקבלים הוא שווה ערך לכסף לכל דבר ועניין. לכן, תעשו לעצמכם טובה ותגיעו עם משקל משלכם, שיאפשר לכם לוודא שאתם מקבלים בדיוק מה שביקשתם.

4. תעצרו להריח את הפרחים

כמו במקרים רבים בחיים בהם צריך לדעת לעצור לרגע ולהריח את הפרחים או להתענג על ההנאות וההצלחות הקטנות, גם בעת ביצוע רכישה כדאי לכם מאד להפקיד לכמה דקות את מבטחיכם בחוש הריח שלכם, ולבדוק שאותו “חומר איכותי” שהובטח לכם הוא באמת כזה.

חשוב לציין כי הריח והטעם של פרחי הקנאביס הם פועל יוצא של כמויות וסוגי הטרפנים (שמנים אתריים) השונים שקיימים בהם, ומכיוון שלא מדובר בחומרים האקטיביים העיקריים בקנאביס, לא בהכרח יש קשר בין ארומה טובה לעוצמת ההשפעה שתהיה לפרח מסוים. עם זאת, קנאביס איכותי בדרך כלל גם יריח ככה, ואם זה לא מריח לכם טוב אז כדאי לא לקנות את זה.

5. תביאו גיבוי לעין שלכם

עם כל הכבוד למה שאתם מסוגלים להבחין בו בעין בלתי מזוינת, גם אם אתם מומחים בלתי מעורערים לחומרים איכותיים, הדרך היחידה לדעת מה באמת קורה בפרחים שלכם (בלי ציוד מעבדה והמון זמן) היא להעיף בהם מבט תחת זכוכית מגדלת ייעודית או מיקרוסקופ כיס.

בהגדלה של פי 60 לפחות (מומלץ לכיוון פי 150), תוכלו לראות את הטריכומות שקיימות על גבי הפרחים ולבדוק את מצבן הפיזי ושלמותן, וכן לזהות מאפיינים של זיהומים או מזיקים שלא יכולתם לראות ללא עזרה. בדיקה ויזואלית מדוקדקת היא הדבר האחרון שיש לעשות לפני שאפשר להעביר את הכסף לצד השני.

באותה הזדמנות שווה לכם לבדוק שפרחים המיועדים אין יותר מדי זרעים, מה שבדרך כלל מהווה סימן לחומר עם כמות נמוכה יותר של חומרים פעילים והשפעה.

קנאביס תחת זכוכית מגדלת
קנאביס תחת זכוכית מגדלת – ככה רואים בעיות

טיפ אחרון, שאולי לא יהיה תקף לכל הדילרים אך בהחלט לחלקם ובעיקר בעת קנייה של כמויות גדולות, הוא לבקש “טעימה” לפני הקנייה. בדרך כלל דילרים רציניים מקדישים חלק מהחומר שלהם לחלוקה ללקוחות פוטנציאליים, וסביר להניח שאם תבקשו באסרטיביות ולא תתפשרו אתם תקבלו משהו לטעום לפני שתשלמו.

למרות שטעימות חינם זה תמיד נחמד, חשוב לזכור שאם לא ראיתם מהיכן הוציא הדילר את הפרח שאתם טועמים, אין לכם דרך לדעת שזה באמת מה שאתם עומדים לקבל בשקית הגדולה שתבוא אחר כך, ולכן כדאי לטעום ישירות מתוך השקית המדוברת, “על חשבון” הקנאביס שאתם עומדים לקנות.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 5

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. סטלן ולא עצלן ☺ |

    מדוייק – ביקורות הכי חשוב ולרוב גם משקף את המציאות.

  2. מיקו |

    וואלה למדתי🤩!!!!

  3. מיקל |

    הישראלים הכי פריריים בעולם משלמים 25$ לגרם של משו לא כלכך טוב בקליפורניה אני קונה בפחות מחצי מחיר משו בסט שייט😏

  4. אלי |

    וואלה אני קונה פה בארץ בחמישים שקל חומר טוב צריך פשוט למצוא דילר שחושב גם על הלקוחות ולא רק על המאני שהוא עושה מהם

    1. miki1 |

      תמליץ לי בירושלים דילר טוב .

שינוי גודל גופנים
ניגודיות