ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

אפגן קוש בפייסבוק שלכם

שתפו את החברים

סופר סילבר הייז? אולי ווייט ווידו? או אפגן קוש? דפים רבים ברשתות חברתיות מעלים פוסטים מהסוג הזה, כבר דיווחנו על סחר בקנאביס באמצעות טינדר. פייסבוק כרשת החברתית הגדולה ביותר הפכה לזירה המרכזית להשגת קנאביס. דפי פייסבוק ופרופילים פרטיים נפתחים, נסגרים…

סופר סילבר הייז? אולי ווייט ווידו? או אפגן קוש? דפים רבים ברשתות חברתיות מעלים פוסטים מהסוג הזה, כבר דיווחנו על סחר בקנאביס באמצעות טינדר. פייסבוק כרשת החברתית הגדולה ביותר הפכה לזירה המרכזית להשגת קנאביס. דפי פייסבוק ופרופילים פרטיים נפתחים, נסגרים ושוב נפתחים עם זנים, עלויות ודרכי יצירת קשר.

Screen Shot 2016-08-07 at 12.49.18 PM copy
מנגד, בלשי המשטרה פועלים בניגוד לכללי פייסבוק ופותחים פרופילי משתמשים פיקטיביים. הם מצטרפים לקבוצות סגורות בהן מתאמים מכירת קנאביס, במטרה להפליל את הסוחרים. כל עוד קנאביס לא חוקי ומחיר של פרח יהיה 100 ש”ח לגרם וצפונה, תמיד ימצאו דרכים יצירתיות לסחור והסוחרים תמיד יהיו צעד וחצי לפני המשטרה במציאת ערוצי מכירה חדשים. על אף הקושי של המשטרה לפעול במרחב הווירטואלי, הם מבינים שהדרך הזאת הופכת ליותר ויותר נפוצה והם ילמדו אותה על בוריה אבל בזמן שהם חוקרים וסוגרים ערוץ אחד שלושה ערוצים חדשים נפתחים במקביל.

Screen Shot 2016-08-07 at 12.49.35 PM copy

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. זק |

    איזה מניאק ההוא שמוכר את הזרעים, מה זה המחיר הזה? אינשאללה ינבטו לך כולם לפני שתצליח למכור

שינוי גודל גופנים
ניגודיות