ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

קולומביה וקנאביס – השקעות בעולם הקנאביס – קולומביה בדרך ללגליזציה מלאה במדינה

שתפו את החברים

קלומביה וקנאביס – מדד הקנאביס סגר את השבוע ללא שינוי משמעותי. חברת אפריה (סימול: APHA) פרסמה ביום שישי דוחות כספיים מעל התחזיות לרבעון השני של 2019 ומנייתה עלתה בכ-41%. בגזרת הישראליות, חברת ווייטסמוק הודיעה ביום חמישי כי לא הצליחה להשלים…

קלומביה וקנאביס – מדד הקנאביס סגר את השבוע ללא שינוי משמעותי. חברת אפריה (סימול: APHA) פרסמה ביום שישי דוחות כספיים מעל התחזיות לרבעון השני של 2019 ומנייתה עלתה בכ-41%. בגזרת הישראליות, חברת ווייטסמוק הודיעה ביום חמישי כי לא הצליחה להשלים את המיזוג עם חברת הקנאביס בטר ומנייתה צנחה בכ- 38%. בכלל, ברוב החברות הישראליות נמשכה השבוע מגמת הירידה.

הענף בכללותו

מדד הקנאביס North American Cannabis Index) NTR) סגר את השבוע ללא שינוי ניכר. להשוואה, הנאסד”ק ירד השבוע בכ- 3.4% והדאו ג’ונס ירד השבוע בכ- 2.7%.

קולומביה וקנאביס – הפרחים שעל הענף

  • חברת אפריה (סימול: APHA) פרסמה ביום שישי דוחות כספיים מעל התחזיות לרבעון השני של 2019. הכנסותיה של אפריה ברבעון עמדו על 128.6 מ’ דולר, עלייה של 75% מהרבעון הקודם ועלייה של 969% מהרבעון המקביל ב- 2018. הרווח הנקי של אפריה עמד ברבעון על כ- 16 מ’ דולר. נכון לסוף הרבעון לחברה יש מזומן ושווי מזומן בהיקף של 571 מ’ דולר. במהלך הרבעון אפריה היתה אחת משלוש הזוכות במכרז להקמת חוות קנאביס רפואי בגרמניה וקיבלה אישור לפתיחת דיספנסרי בג’מייקה. בעקבות התוצאות עלתה מנייתה ביום שישי בכ- 41%.
  • קרן הריט האמריקנית המתמחה בחוות קנאביס, Innovative Industrial Properties (סימול: IIPR) חתמה השבוע על הסכם מימון בהיקף של 40-43 מ’ דולר עם חברת הקנאביס Trulieve (סימול: CN) להקמת מתקן גידול ועיבוד במסצ’וסטס.
  • חברת הקנאביס האמריקנית הרבסט (סימול: CN) חתמה השבוע על הסכם מימון עם קרן ההשקעות טוריאן. לפי ההסכם, תיתן טוריאן הלוואה בהיקף של עד 225 מ’ דולר להרבסט, בשלוש פעימות של 75 מ’ דולר כל אחת. הפעימה הראשונה צפויה להינתן לחברה עד סוף אוגוסט.
  • בגזרת הישראליות, חברת ווייטסמוק הודיעה ביום חמישי כי לא הצליחה להשלים את המיזוג עם חברת הקנאביס בטר ומנייתה צנחה בכ- 38%. ברוב החברות הישראליות נמשכה השבוע מגמת הירידה. מנייתה של אינטרקיור ירדה השבוע בכ- 4.5%, הרודיום השילה כ- 2%, טוגדר ירדה בכ- 3.4% ואילו ביונד טיים בלטה לטובה עם עלייה של כ- 11.2%.

שורש הענף

קולומביה וקנאביס – שורש הענף שלנו מגיע החודש מקולומביה. במדינה מתקיימת אי הפללה של גידול קנאביס ביתי לצריכה עצמית כבר מספר שנים, ולפני שלוש שנים אושר בה שימוש בקנאביס רפואי במרשם רופא. כעת, בית המשפט העליון במדינה ביטל את החוק האוסר על צריכת קנאביס במקומות ציבוריים, בטענה שהוא אינו חוקתי.
קולומביה וקנאביס – בקולומביה מתקיימים תנאים אופטימליים לגידול קנאביס: 12 שעות אור ו- 12 שעות חושך כמעט לאורך כל השנה, שפע של מים ואדמות ושכר זול יחסית. ההערכות הן שבקולומביה מגודל כיום באופן לא חוקי כרבע מכלל הקנאביס שמיוצר בעולם.
על פי העיתונות המקומית במדינה, לאור החלטת ביהמ”ש העליון, קבוצה בין מפלגתית של פרלמנטרים מכינה הצעת חוק לרפורמה מקיפה בחקיקה הקשורה לקנאביס, שתסלול את הדרך ללגליזציה מלאה במדינה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות