ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס והפרעות שינה

נדודי שינה? תכירו 5 זנים שיעזרו לכם להרדם

שתפו את החברים

כל מי שסובל מנדודי שינה כרוניים, המוכרים יותר בשם אינסומניה (Insomnia), יודע כי אין דבר יותר מתסכל מלשכב במיטה, לבהות בתקרה, להתכסות ולהוריד מעליכם את השמיכה כמאה פעם ועדיין לא להצליח לעצום עין. אז במקום שיטות שלא עוזרות, כמו לספר…

כל מי שסובל מנדודי שינה כרוניים, המוכרים יותר בשם אינסומניה (Insomnia), יודע כי אין דבר יותר מתסכל מלשכב במיטה, לבהות בתקרה, להתכסות ולהוריד מעליכם את השמיכה כמאה פעם ועדיין לא להצליח לעצום עין. אז במקום שיטות שלא עוזרות, כמו לספר כבשים או לנקות את הראש ממחשבות ופשוט להירדם, הנה כמה זנים של קנאביס שבהחלט יכולים לתת לכם פתרון אמיתי. 

אנשים רבים בעולם סובלים ממחלת האינסומניה (הפרעת שינה כרונית), ורבים אחרים שאינם מאובחנים במחלה הזו, סובלים גם הם מספר פעמים בשנה מלילות מציקים ומטרידים שעוברים בלי רגע של שינה שלווה ושקטה.

במקום להילחץ שממש בעוד מספר שעות אתם כבר צריכים לקום לעבודה ועדיין לא עצמתם עדיין – יש לנו פתרון שסביר מאד כי יוכל לעזור לכם. 

קנאביס ואינסומניה
תעשנו משהו ותסלקו את המחשבות הטורדניות

לא פעם ולא פעמיים שמענו שקנאביס יכול להוות פתרון (לפחות חלקי) למגוון רחב של בעיות, ולעומת בעיות חמורות הרבה יותר, נדודי שינה נפתרים בקלות במקרים רבים על ידי קנאביס בלבד.

אז, קומו מהמיטה, תגלגלו לכם ג’וינט מפנק, תתרווחו ותנו לו לעשות את העבודה. ומה כדאי במיוחד לעשן? הנה 5 זני קנאביס מומלצים לטיפול בהפרעות שינה:

1. ‘טי.או.קיי’ (Tahoe OG Kush)

במקור, זן זה פותח על ידי “גאנג’ה גורו” שהתגורר באגם טאהו אשר בקליפורניה, בשנות ה-80 המאוחרות. מדובר בזן היברידי, במקור עם סאטיבה דומיננטית, אשר השפעותיו מהירות ועוצמתיות, ולכן אינו מתאים במיוחד למשתמשים מתחילים.

לעומת זאתף לבעיות שינה זה מצוין. הטי.או.קיי ירפה לכם את כל השרירים בגוף לרמה כמעט מוחלטת, וייתן לכם תחושה מדהימה של רוגע ואי רצון לצאת מהשמיכה. בנוסף, תוכלו להרגיש שהגוף שלכם נהיה כבד הרבה יותר. 

משתמשים מדווחים כי לזן הזה יש נטייה לשחרר את המוח מכל המחשבות הטורדניות של חיי היום יום, ולאפשר לכם להיכנס למיטה בראש שקט ורגוע ללא מחשבות שיקפצו ויהרסו לכם את השינה. 

2. ‘9 פאונד האמר’ (Nine Pound Hammer)

לכל מי ששוכב במיטה ונלחם במחשבות בלתי פוסקות שלא רוצות להניח למוח ללכת לישון – ‘9 פאונד האמר’ הוא הזן המושלם בשבילכם. כמו מכה חזקה של פטיש 9 פאונד, כך גם הזן זה ייתן לכם תחושה של ‘בום’ חזק המשלב כבדות ועייפות, ויאללה למיטה.

טעמו הפירותי והחזק של הזן הזה, המזכיר ענבים ופירות יער, הוא עוד יתרון גדול מאוד וסיבה מצוינת לבחור בזן הזה. כי אם כבר ללכת לישון – אז עדיף עם טעם טוב בפה. 

3. ‘נורטרן לייט’ (Northern Light)

דמיינו את עצמכם בלילה קר, עטופים בשמיכה נעימה על מזרון נוח, תוך שאורות בצבע ירוק בהיר מרצדים מעליכם ומרגיעים אתכם. יש שיגידו כי ההרגשה לאחר הצריכה של זן זה דומה מאוד לתחושה המתוארת, מרוב שהיא נעימה כל כך.

מדובר בזן מסוג אינדיקה שכבר בשנות ה-80 היה ידוע כזן שהיו משתמשים בו על מנת לעזור לאנשים הסובלים מהפרעות שינה – וכבר אז, עם הצלחה גדולה מאוד.

זני קנאביס לנדודי שינה
צריכים לקום עוד שעתיים לעבודה? ג’וינט קטן יעזור לכם

גם כיום, בזכות ריכוז ה-THC הגבוה שעדיין קיים בזן זה (בין 18%-22%), תוכלו להירדם במהירות ואפילו להקל על כל כאב שיש לכם בגוף. עם זאת, צרכני קנאביס חדשים ולא מנוסים צריכים לגשת לזן זה בזהירות עקב ההשפעה החזקה שלו על הגוף. 

4. גאד גיפט (God’s Gift)

מדובר בזן מסוג אינדיקה שהוא אכן מתנה משמיים לסובלים מהפרעות שינה. זן זה החל להיות פופולרי ולתפוס תאוצה בקליפורניה בשנת 2005, ועד היום הוא נמכר בצורה יציבה במדינת השמש האמריקאית.

כל המחשבות הרעות שעוברות לכם בראש וכל לחצי היום יום שאיתם אתם נכנסים למיטה, ייעלמו תוך זמן קצר מאוד בעוד אתם תישארו עם תחושה נעימה של רוגע, שלווה ושינה מתוקה, אולי אפילו עם כמה חלומות נעימים.

בנוסף לתחושה המדהימה שזן זה משרה, אתם הולכים להנות מניחוחות מתקתקים – חריפים של פירות הדר שילוו אתכם בדרך לשנתכם.

5. אפגן קוש (Afghan Kush)

זן אינדיקה דומיננטית מפורסם ביותר, המגיע אלינו מרכס ההרים הקרוב לגבול אפגניסטן ופקיסטן. זן זה שומר על פופולריות במשך דורות רבים ומשמש כמקור העיקרי לייצור חשיש אפגני שחור והרבה מסוגי הצ’אראס ההודי. 

זן זה מפורסם וידוע מאוד בכבדות שהוא משרה על הגוף ועל תחושת המיקוד והריכוז. בנוסף, הוא יעיל מאוד בטיפול בכאבים כרוניים, ומפורסם מאוד בזכות ההרגשה הכבדה שהוא משרה על הגוף לאחר זמן קצר מאוד אחרי הצריכה. יש כאלה שיגידו כי השפעתו של זן זה מכינה את הגוף למטרה אחת בלבד – שינה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 5

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. חן חן |

    אינדיקה נראה מתאים

    1. יעל |

      איפה מוצאים את הזנים האלה

  2. יעל |

    אני בשאיפת חיים איזה זנים מומלץ לשינה?

  3. כוכב דרשביץ |

    ומה בקשר לשמנים? איזה שמן הכי טוב לשינה?

  4. לוין רחל |

    אני לא יודעת לעשן, לכן הומלץ לי להכין עוגיות. יש לי בעיות שינה קשות! כדי להמשיך בחיים אני חייבת למצוא דרך לחזור לישון!מקווה שהאינדיקה תעזור לי.
    יש המלצות איזה מ-5 סוגי האינדיקה עדיף?
    היכן אני יכולה להשיג?
    כמה אמור לעלות?
    האם ידוע למישהו כמה זמן צריך להשתמש? או שזה משהו כרוני לכל החיים?
    אשמח ומאד אודה לתשובות!!!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות