ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

חברה חדשה תעשה לכם טיפול 10,000 לבאנג

שתפו את החברים

מי לא אוהב להוריד ראש מדי פעם? זה כיף, אפקטיבי וחסכוני. עם זאת, כל סטלן יסכים שאחד הדברים המבאסים ביותר בבאנג הוא לנקות ולתחזק אותו באופן שוטף. כולנו הרי עצלנים, אז למה לשבור את הראש כשאפשר להשאיר את זה למקצוענים?…

מי לא אוהב להוריד ראש מדי פעם? זה כיף, אפקטיבי וחסכוני. עם זאת, כל סטלן יסכים שאחד הדברים המבאסים ביותר בבאנג הוא לנקות ולתחזק אותו באופן שוטף. כולנו הרי עצלנים, אז למה לשבור את הראש כשאפשר להשאיר את זה למקצוענים? חברה אמריקאית חדשה מציעה שירות שעוד לא ראינו: ניקיון למקטרות ובאנגים, עד בית הלקוח.

שוק הקנאביס, בתור שוק חדש שמתפרץ בשנים האחרונות, מהווה קרקע פוריה לצמיחה של מגוון פתרונות טכנולוגיים ומוצרים שנועדו להקל לצרכן הממוצע על החיים – ממוצרים למטבח ולארון הגידול, ועד לשולחן הישיבות בסלון.

חברה אמריקאית חדשה, ששאבה השראה ממסורת הקיימת בעיר טורונטו, בה מסתובבות בכל קיץ משאיות המציעות לציבור הרחב שירותי השחזת סכינים אקספרס, מציעה שירות ייחודי שיגיע אליכם עד הבית, יצחצח לכם את הבאנג, ויגרום לכם להרהר על הקלות המשעשעת של החיים המודרניים.

פייפ דרים – כיצד נולד הרעיון?

כאשר ג’ייק וסטלינג (Jack Vasling), מייסד חברת ‘דרים פייפ’ (Dream Pipe), שמע על משאיות ההשחזה בטורונטו, שקוראות ללקוחותיהם לצאת מהבתים באמצעות צלצול פעמונים שדומה לאוטו גלידה, הוא החליט שזהו פתרון מושלם לאחד מצרכיהם הבסיסיים של צרכני הקנאביס.

חברה לניקוי באנגים – סממן של לגליזציה וחוסר דאגות

במקום להשחיז סכינים, ג’ייק ושאר העובדים המסורים בחברה, מגיעים לבתיהם של סטלנים חובבי באנגים ומקטרות שאין להם כוח או רצון לקרצף שאריות שרופות לפני כל ראש, ומבריקים את כל כלי הזכוכית בצורה כה יסודית, עד שלטענתו של וסטלינג, “פשוט לא תאמינו שאלו אותם כלים שהשתמשתם בהם כל הזמן”.

הרעיון להקמת החברה התגבש במוחו של וסטלינג אי שם בשנת 2014. כאשר הוא הציג אותו בתערוכת קנאביס בלאס וגאס, והופתע ממידת ההתלהבות והביקוש אליה זכה הרעיון. התגובות שקיבל היו חיוביות באופן גורף, מה שגרם לו לרכוש את הוואן הראשון ולהתחיל לשווק את שירותיו לקהל הרחב.

מדוע כל כך חשוב להקפיד על ניקיון כלי העישון?

חרף עבודתו, וסטלינג משתדל לא להטיף לחבריו על חשיבות הניקיון של הבאנג, אך מיותר לציין שהוא נוטה להיות קפדן למדי בכל הנוגע לשמירה ותחזוק של כלי העישון הפרטיים שלו.

“יש לי חבר טוב, שלא משנה כמה הוא יציע ולא משנה כמה ההצעה תהיה מפתה – לעולם לא אצליח לעשן איתו, כי הפייפים שלו פשוט מגעילים מדי”, מספר וסטלינג, “הבעיה היא בעיקר במים. לאחר שימוש ממושך ללא שטיפה הם עשויים להיות מאוד לא בריאים, וכך גם פיית העישון של המכשיר אם לא מנקים אותה”.

מים של באנג – כולנו מזהים את הריח

“אחת הטענות שלי היא שכאשר אנו שותים מים, סביר להניח שנשטוף את הכוס אחרי השימוש ולא נמשיך לשתות ממנה גם למחרת וביום שלאחר מכן”, הוא מסביר. “חלק מהלקוחות שלנו מעשנים מאותו הבאנג במשך חודשים מבלי להחליף את המים, וזה ממש לא בריא”.

וסטלינג מספר כי באופן לא מפתיע, באנגים בעלי מספר ראשים נחשבים למסובכים יותר לניקוי. בנוסף, באנגים כבדים וארוכים, כאלה שמורכבים מחלקים רבים או כאלה שעשויים מזכוכית עדינה ושברירית – נחשבים גם הם קשים יותר לניקוי.

“כמו כן, זה בטח לא מועיל כשאנשים מתייחסים לבאנג שלהם כמו טלפון סלולרי שנפל לשירותים ומנסים לנקות אותו בעזרת אורז”, הוא מוסיף. “להפך, הם רק מקשים על תהליך הניקוי וצריכים להתמודד עם גושי אורז רטוב שתקועים במבחנה ובפיית המכשיר”.

מבטיחים להחזיר לכם באנג נוצץ – כיצד הניקיון מתבצע?

זה אמנם נראה פשוט ולא הכרחי, אך מקבלים תמורה הולמת למחיר הניקוי שעומד על כ-10 דולרים. חברת ‘פייפ דרים’ עושה שימוש באולטרסאונד מיוחד שמשפשף את הזכוכית מבלי להזיק לבאנג, ובטכנולוגיה ייחודית ואקולוגית שנוצרה בשיתוף פעולה עם תאגיד הכימיה החדשני (ICC).

וסטלינג מסביר שניקיון קבוע יכול להאריך את חיי הבאנג ולשמור על איכותו כאילו נקנה זה עתה. באנג איכותי יכול לעבור ניקיון כ-1,000 פעמים לפני שתאלצו להיפרד ממנו ולעבור להבא בתור.

כמו כן, וסטלינג מודע לאספקט הקומי שביוזמה, “אני מבין את זה”, הוא אומר, “הרוב רק רוצים לעשן מדי פעם, ליהנות מהסטלה שלהם, עד שהבאנג שלהם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול להתלכלך יותר”.

“הרבה צוחקים עלינו, הם לא מבינים בשביל מה לשלם כסף לחברה מיוחדת שתנקה את הבאנג, ואומרים שאפשר פשוט להשתמש באלכוהול ומי מלח. אבל אותם אנשים לרוב מוצאים את עצמם עם מכשיר יקר ומבוזבז שאפילו אנחנו כבר לא יכולים להציל”, מסביר וסטלינג.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות