ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
באנג

באנג – חושבים ששלכם הכי גדול? שיאי קנאביס עולמיים שבהחלט תרצו לשבור

שתפו את החברים

אין ספק שיש לנו, אנשי כדור הארץ, קטע חזק מאוד עם לשבור שיאים. כולם תמיד רוצים לשבור, להיות הכי, הכי שאפשר במה שרק אפשר. אז כמובן שגם בתחום הקנאביס, אנשים כמו אנשים, רוצים לשבור שיאים! מצעד של הגדולים, החזקים ושאר חיות במצעד שיאי קנאביס עולמיים. 

אין ספק שיש לנו, אנשי כדור הארץ, קטע חזק מאוד עם לשבור שיאים. וכבר ברור לגמרי ספורט וקנאביס הולכים יחד ומצויין, גם לא בהקשר הספורטיבי גם שיאי קנאביס כולם תמיד רוצים לשבור, להיות הכי, הכי שאפשר במה שרק אפשר. אז כמובן שגם בתחום הקנאביס, אנשים כמו אנשים, רוצים לשבור שיאים! אז הצטרפו אלינו למצעד של הגדולים, החזקים ושאר חיות במצעד שיאי קנאביס עולמיים. 

הג’וינט הכי גדול

כמובן שנתחיל בהתחלה, כולנו היינו שם, כולנו ניסינו לגלגל יפה, מרשים ובעיקר גדול! נדמה שהקונספט של הג’וינט הכי גדול הוא איזה מירוץ שלעולם לא יסתיים, ובעצם למה לא? עוד לא יצא לי לפגוש חובב ג’וינטים שסירב לג’וינט גדול יותר 🙂 את השיא לג’וינט הכי גדול מחזיק עדיין טוני גרינהנד שב-2016 גלגל ג’וינט במשקל של כמעט 2 ק”ג (4,20 פאונד). הג’וינט שעוצב בצורת וצבעי אבטיח, הגיע לאורך של שלושים מטר ועבר בגובהו אפילו את הבית הלבן! נסו לנחש מתי עישנו את הג’וינט? בדיוק ב-4:20 שעון מקומי. את תהליך הגלגול והעישון ניתן לראות בסרטון היפה שצילם גרינהנד והעלה ליוטיוב – https://youtu.be/ZOqCx3y27B4.

הג’וינט הכי יקר

הכי גדול זה נהדר, אבל בינינו, קנאביס מגיע בכל מיני צורות ורמות איכות ולכן הכי גדול לא בהכרח אומר הכי טוב. את שיא הג’וינט הכי טוב, ניסו לשבור חברת סטון רוד פארמס (Stone Road Farms) סטארטאפ בתחום הקנאביס שממוקם בלוס אנג’לס. החברה שמתמחה בג’וינטים מגולגלים ביד ועוד מוצרים באיכות גבוהה מאוד ובעבודת יד, אירחה ערב התרמה מיוחד בו הציגה ג’וינט שהוערך בשווי של 24,000$. הג’וינט שהגיע לאורך של מעל לחצי מטר ושקל מעל לחצי קילו (1.5 pounds) נמכר למשקיעים במכירה פומבית. אם אתם שואלים, “ג’וינט ב-80 אלף שקל, מה הוא עשוי מזהב?” אז כן, בין השאר צופה הג’וינט בנייר זהב. מה שנשאר לתהות זה איך היה החומר שבתוך הג’וינט. 


הג’וינט היקר בעולם; מקור: forbes.com

הג’וינט הכי ארוך

הכי גדול, הכי יקר, נשאר לנו הכי ארוך. בסוף שנת 2017 החליטה קבוצה של חובבי קנאביס לגלגל את מה שהפך להיות כנראה הג’וינט הכי ארוך בהיסטוריה. הקבוצה גלגלה את הג’וינט כחלק מפסטיבל קנאביס שנערך בבוסטון, מסצ’וסטס מדי שנה. חברי הקבוצה השתמשו בלא פחות מק”ג אחד של קנאביס על מנת לגלגל ג’וינט שהגיע לאורך של 30 מטרים. מעבר למשקל הצמח הרב ששולב בג’וינט, השתמשו המגלגלים בכמעט 5 ק”מ של נייר גלגול! כן, כן… 3 מיילים של נייר גלגול ובעברית, קצת פחות מ-5 ק”מ. 


גלגול הג’וינט הארוך בעולם; מקור:cannabis-mag.com

ומה לגבי בלאנטים? 

למרות שאין הרבה מידע בנושא, את תואר הבלאנט הכי גדול בעולם כנראה מחזיק עדיין וויברס (Weavers), אמן גלגול בלאנטים מוכר מאוד. הבלאנט שגלגל וויברס ב-2017 וקיבל את הכינוי בלאנט “הבאזוקה” הכיל בתוכו 2.2 ק”ג (5 פאונד) של צמח. מעבר למלאכת הגלגול עצמה, בילה וויברס יום שלם רק במאמצים לגרוס את כל כמות הצמח בשביל הבלאנט הענק. אם אתם סקרנים זה האתר של וויברס עם מגוון הבלאנטים המיוחדים שלו – http://weaverscreative.com

הכי הרבה ג’וינטים שעושנו על ידי אדם אחד

שיא מוכר יחסית, הוא השיא של אירווין רוזנפלד (Irvin Rosenfeld) שעישן לפי דיווחים מעל ל-120,000 ג’וינטים בחייו. השיא שגם נכנס לספר השיאים של גינס בשנת 2014 עדיין לא נשבר. אירווין, פעיל מוכר בתחום הקנאביס הגיע לכמות זו לאחר שהצליח להיות האמריקני הראשון שהשיג אישור פדרלי לרשיון לעישון קנאביס בעקבות מחלת עצמות נדירה ממנה סבל מגיל 10. אירווין עדיין פעיל בתחום ואף הוציא ספר על פעילותו וסיפורו האישי. 

הבאנג הכי יקר בעולם (אם אפשר לקרוא לזה באנג)

באנג בצורת שלד שלם מזכוכית בשווי של 1,000,000$, אתם לא מתבלבלים, מיליון דולר לבאנג. למה שניתן רק לכנותו יצירת אומנות אחראי אמן ניפוח הזכוכית קווין מוריי (Kevin Murray). בשנת 2014 יצר מוריי באנג מזכוכית בצורת שלד של אדם מלא, בשם ארל (Earl) שהוא אף נכון מבחינה אנטומית בשם ארל (Earl). היצירה משלבת בתוכה צבעים ונותנת תחושה פסיכודלית אמיתית (אם באנג בצורת שלד אנושי לא היה מספיק). מתוך 8 החלקים שמרכיבים את השלד הגדול, 6 הם ריגס (באנג לעישון דאב או באנג לעישון מיצויים) ו-2 הם מקטרות לקנאביס רגילות ובהחלט אפשר לעשן מכולם, מיותר לציין שהבאנג הוא יחיד במינו ומוצג כיום במוזיאון להיסטוריה של אומנות הזכוכית בווטרטאון, מסצ’וסטס. 


הבאנג היקר בעולם; מקור: hightimes.com

 

כבר הסכמנו שלשבור שיאים זה כיף, נשאר רק לחכות לשיאי הקנאביס שישברו בשנים הקרובות, ניתן רק להניח שנראה יותר ויותר כאלה וכמו תמיד, נשאל, מתי אצלנו? מכירים שיאי קנאביס נוספים? שיאים ישראליים? שתפו אותנו. 

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אל |

    מה הראש הכי גדול שהופל???

  2. לירי |

    אחד ההישגים הגדולים שלי: ג’ויינט במדרגות כנסת ישראל, בואו לעצור אותי.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות