ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
הידרושופ בכפר ביל״ו

הידרושופ בכפר ביל״ו – הכוונה, גידול, והדרכה מקצועית

שתפו את החברים

לפני כשנה נפתח הסניף ה-9 של הידרושופ בכפר ביל”ו, והוא מנוהל בהצלחה על ידי רוני ואלישע. השניים גדלו בהידרושופ כמוכרים ויועצים ותיקים עד שהחליטו לנהל סניף משלהם. לרוני ואלישע ידע נרחב ומקיף בכל מה שקשור לגידול ביתי. אז אם אתם מחליטים…

לפני כשנה נפתח הסניף ה-9 של הידרושופ בכפר ביל”ו, והוא מנוהל בהצלחה על ידי רוני ואלישע. השניים גדלו בהידרושופ כמוכרים ויועצים ותיקים עד שהחליטו לנהל סניף משלהם.

לרוני ואלישע ידע נרחב ומקיף בכל מה שקשור לגידול ביתי. אז אם אתם מחליטים שהגיע הזמן להתחיל, אל תהססו ובקרו אצלם בכפר בילו. החנות גדולה (כ150 מ״ר) בנויה כלופט רחב ידיים, כל המוצרים פונים לכניסה ואי אפשר לפספס כלום, פשוט תענוג. הידרושופ ידועה כרשת שלא מתפשרת על איכות, הכוונה, והדרכה, וזאת הסיבה שביקור באחת החנויות ועכשיו בכפר בילו, תהיה חוויה אינפורמטיבית בנושא גידול קנאביס ביתי. מדובר באנשים שאוהבים צמחים ומאמינים בזכותם לצמוח.

DSC06523

DSC06536

DSC06555

אז גם אם אתם מרגישים קצת בורים בכל הנושא, אל חשש, זה המקום להתחיל עם צוות סבלני שידע בדיוק מה להתאים לכם כמתחילים (או מתקדמים) ולתת לכם את האינפורמציה והתמיכה שתזדקקו לה. הקנייה המרכזית תהיה חד פעמית שתחזיר את ההשקעה מהר מאוד ״הידרושופ מחזיקים את המוצרים הטובים בעולם מכל בחינה: אוהלים, דישון והכי חשוב שהכל מגיע עם אבא ואמא – הידרושופ. “

אנחנו פה, הרשת הוותיקה בישראל, 15 שנה, פרושים בכל הארץ עם הרבה מאוד נסיון ופה כדי לעזור.״ מסכם רוני.

הידרושופ בכפר ביל״ו

כרשת ועסק כמובן שהם לא יוכלו לסייע לכם בגידול קנאביס ללא אישור מתאים, דבר שמן הסתם ישתנה בעתיד הקרוב, אז הצטיידו ברישיון מתאים, או נסחו את השאלות כך שיתאימו לגידול כל הצמחים.

הידרושופ – כפר בילו

ראשון עד חמישי 09:30 – 19:00

שישי 09:00 – 14:00

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. מיכאל |

    ממליץ בחום על סניף בילו. אחלה חברה עם המון ידע ואנרגיות חיוביות.

  2. יוסף |

    אלישע אלוף אמיתי

שינוי גודל גופנים
ניגודיות