ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

גידול קנאביס – טעויות של מתחילים

שתפו את החברים

גידול קנאביס הוא לא דבר מסובך במיוחד. עם זאת, דברים יכולים להשתבש במהלך הגידול וכדאי להיות מודעים לטעויות שמגדלים מתחילים עלולים לעשות. אז הנה רשימה של הטעויות הנפוצות ביותר שכדאי לשים לב אליהם כשמתחילים לגדל. להבין למה נכנסים גידול קנאביס דורש…

גידול קנאביס הוא לא דבר מסובך במיוחד. עם זאת, דברים יכולים להשתבש במהלך הגידול וכדאי להיות מודעים לטעויות שמגדלים מתחילים עלולים לעשות. אז הנה רשימה של הטעויות הנפוצות ביותר שכדאי לשים לב אליהם כשמתחילים לגדל.

להבין למה נכנסים

גידול קנאביס דורש זמן ומסירות ליצירת הפרחים הטובים ביותר. תחקרו, תקדישו זמן ותאהבו את מה שאתם עושים. כולם עושים טעויות כאלה ואחרות במחזורי הגידול הראשונים שלהם אלא אם יש להם מורה מיומן שמנחה אותם. 

Cannabis_Garden_marijuana_weed_grow

מספרים לכולם שאתם מגדלים

תחת מדיניות הקנאביס הנוכחית רצוי שכמה שפחות אנשים ידעו על התחביב החדש שלכם. אל תספרו לאנשים שלא צריכים לדעת ותדאגו שחלל הגידול יהיה דיסקרטי ובעיקר שלא ידיף ריחות מסגירים.

השקיית יתר

ללא ספק, סיבה מספר אחת לכישלון בגידול קנאביס היא עודף השקייה. מעבר לספיגת חומרי תזונה, שורשי הצמח גם סופגים חמצן והשקיה לא נכונה מונעת הספקת חמצן לצמח. את מחזורי הגידול הראשונים עושים לרוב על אדמה או אדמה קלה (Light Mix). אדמה צריך להשקות היטב ולתת לה להתייבש לפני ההשקיה הבאה. זה יוצר מחזוריות של רטיבות ויובש המאפשרת לצמח לנשום.

לא משתמשים באדמה נכונה

לאדמה חשיבות רבה בטיב הפרחים שתקצרו. אדמה לא מתאימה עלולה להקשות על גדילת הצמח ותוביל ליבול קטן ולא איכותי. אדמה לגידול קנאביס צריכה לנקז היטב מים ולשמור על רמת חומציות בין 6.5 ו -7.5.

organic-soil-marijuana-hand

 

 

הפרחה מאוחדת מדי

בעיה נפוצה אצל מגדלי פנים. בזמן הפריחה צמח הקנאביס מכפיל ואף משלש את גודלו. הפרחה מאוחרת מדי תגרום לצמח לגדול ישירות לתוך החום של נורת הגידול.

לא עומדים בפיתוי

את הצמחים יש לקצור בזמן הנכון על מנת להבטיח איכות מירבית. מגדלים מתחילים נוטים לקצור מהר מדי מה שפוגע באיכות הפרחים ובכמות היבול. התאזרו בסבלנות ואל תקצרו מוקדם מדי.

 

article-2301308-18FF94F1000005DC-988_634x419

עודף מידע

הרשת מוצפת במידע- המון מאמרים, פורומים כשבכל שרשור יש כמה דעות סותרות לכל שאלה. תמצאו מקור מידע אמין ותצמדו אליו.

קצת קידום עצמי, עכשיו שאתם יודעים מה הן הטעויות הבסיסיות של מגדלים מתחילים, השקיעו במדריך טוב והתחילו לזרוע. אחנו כמובן ממליצים על הספר שלנו ״המדריך הישראלי לגידול קנאביס״. מאת יאיר רביב ופלג פסטיג

pack-shot2

בהצלחה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. תודה רבה |

    תודה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות