ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

לימודי קנאביס רפואי – הדרך שלכם לעתיד בתעשייה

שתפו את החברים

אתר בריא בישראל השיק מתחם לימודים דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל ללימוד קורסים מקצועיים בנושא קנאביס רפואי מהבית – הדרך שלכם להשתלמות מקצועית בתעשייה הירוקה קנאביס רפואי בישראל היא תעשייה צעירה וחמה, שהולכת ומתרחבת עם חלוף הזמן, וככל תעשייה צעירה ורעננה…

אתר בריא בישראל השיק מתחם לימודים דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל ללימוד קורסים מקצועיים בנושא קנאביס רפואי מהבית – הדרך שלכם להשתלמות מקצועית בתעשייה הירוקה

קנאביס רפואי בישראל היא תעשייה צעירה וחמה, שהולכת ומתרחבת עם חלוף הזמן, וככל תעשייה צעירה ורעננה אחרת, דרוש בה כוח אדם מקצועי ואיכותי שמתמקצע בראש ובראשונה בתחום שלא כולם מכירים היטב: קנאביס.

עולם הקנאביס, בדומה לעולמות תוכן עשירים אחרים, הוא עולם שכניסה אליו דורשת השקעת זמן רב ברכישת ידע וכישורים חדשים. עם זאת, רכישת ידע מקצועי בנוגע לקנאביס רפואי ובניית תוכנית לימודים שיכולה לעזור להשתלב בתעשייה המקצועית הם לא דברים שקל לעשות לבד, ולשם כך יש את המקצוענים.

בריא בישראל – מתחם הקנאביס הרפואי הגדול ביותר בתחום – משיק כעת מתחם לימודים דיגיטלי ראשון מסוגו, המאפשר לימוד של קורסים מקצועיים בתחום הקנאביס מהבית. מעתה, לימודי קנאביס רפואי בישראל לא מצריכים נסיעות בין-עירוניות והגעה לכיתה, ולא עמידה בלו”ז קבוע מראש של הרצאות, אלא רק קליק אחד.

מה לומדים במסגרת הקורס קנאביס של בריא בישראל?

קורס קנאביס רפואי מבית בריא בישראל הוא קורס מקצועי שכולל מידע מקיף על צמח הקנאביס מהיבטים שונים כולל אפיון בוטני, יסודות הגידול ומחזור החיים של הצמח והחומרים הפעילים שקיימים בו, וכן מידע רב אודות הטיפול הרפואי בקנאביס עבור התוויות ומצבים רפואיים שונים, הנהלים והתקנים השונים של משרד הבריאות לפיהם מתנהלת הפעילות בענף, ומגוון נושאים החשובים למי שמעוניין לעבוד בעתיד בתעשיית הקנאביס המקצועית בישראל.

בנוסף לקורס זה, ניתן ללמוד במתחם הדיגיטלי החדש גם קורס קנאביס בסיסי – קורס העשרה המיועד לסטודנטים, יזמים ולכלל האנשים המעוניינים להעשיר את הידע המקצועי שלהם בנוגע לצמח הקנאביס והשימושים השונים בו לרפואה ותעשייה, מבלי להעמיק בנושא פרוטוקולי הטיפול הרפואי, תקנים, נהלים ונושאים מקצועיים אחרים.

תוכנית הלימודים המלאה הנלמדת בכל אחד מהקורסים זמינה ופתוחה לעיון באתר הבית של “לימודי קנאביס – בריא בישראל” ללא צורך בהרשמה או מסירת פרטים אישיים, וניתן לבדוק אותה לעומק לפני ההרשמה לכל אחד מהקורסים.

חמים על עתיד בתעשייה הירוקה? – הרשמו עכשיו >>

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות