ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

ניו-פארם נכנסת לעסקי הקנאביס: 7 סניפים מצפון לדרום יאפשרו חלוקה של קנאביס רפואי

שתפו את החברים

פרסום ראשון: חברת ניו-פארם שנרכשה לאחרונה על ידי חברת שופרסל סגרה חוזה להקמה של 7 מרכזי חלוקה לקנאביס רפואי בכל הארץ, והם פועלים כבר היום כדי להיות מוכנים מיד עם אישור הרפורמה. הבאנו לכם את רשימת הסניפים בהם ייערך הפיילוט…

פרסום ראשון: חברת ניו-פארם שנרכשה לאחרונה על ידי חברת שופרסל סגרה חוזה להקמה של 7 מרכזי חלוקה לקנאביס רפואי בכל הארץ, והם פועלים כבר היום כדי להיות מוכנים מיד עם אישור הרפורמה. הבאנו לכם את רשימת הסניפים בהם ייערך הפיילוט – אילת מחוץ לרשימה.

בשנת 2016 יצאה לאוויר העולם הטיוטה הראשונה של רפורמת הקנאביס של ליצמן בה בתי מרקחת יוכלו לספק את הקנאביס הרפואי, שעד היום מחולק בבית חולים אברבנאל בבת ים, בנקודה אחת  בתל אביב ובבית החולים זיו בצפת.

רפורמת הקנאביס הרפואי שתאושר ככל הנראה בחודשים הקרובים ותסדיר את שוק הקנאביס – מסקרנת את חברות הפארמה שמבינות שקנאביס יימכר בישראל בשנים הקרובות כתרופה לכל דבר ועניין. בינתיים, משרד הבריאות כבר החל בהכשרת רופאים ומבצע התאמות נוספות של חוליות האספקה לפי התקנים שנדרשים, וכשתושלם, בתי המרקחת אמורים להתחיל לחלק קנאביס עבור מטופלים כבר במהלך שנת 2018.

בית מרקחת של ניו-פארם: בקרוב גם קנאביס רפואי

רק לאחרונה נרכשה ניו-פארם מחברת המשביר לצרכן על ידי חברת שופרסל, שמתכננת להיכנס לתחרות מול חברת סופר-פארם עם מותג קוסמטיקה משלה

חתאם עמשה, הרוקח הראשי של חברת ניו-פארם סיפר בשיחה עם קאנה:

“חברת ניו-פארם ערוכה מול יק”ר כדי לקבל האישורים הדרושים מיד עם אישור הרפורמה על ידי משרד הבריאות, ובמקביל אנחנו גם נערכים כדי להיות מוכנים לדרישות האבטחה הקפדניות שנדרשות, ומכשירים את העובדים בהתאם”

אלו הסניפים בהם ייערך הפיילוט:

  • אזור הצפון: אלונים
  • חיפה והקריות: קניון חיפה
  • אזור השרון: כפר סבא-ערים
  • פתח תקווה: אם המושבות
  • תל אביב: קיבוץ גלויות
  • אזור דרום: באר שבע פלאזה, ואשדוד סיטי

לדברי הרוקח הראשי בחברה, העיר אילת כרגע לא נמצאת בפיילוט של החברה אך ייתכן שבעתיד גם הסניף האילתי יוכל לאפשר חלוקת קנאביס רפואי למטופלים.

הצעד של חברת ניו-פארם מגיע לאחר שבעבר הכריזה המתחרה הגדולה חברת סופר-פארם, כי היא מתכננת להיכנס לענף הקנאביס הרפואי בכל סניפי הרשת.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. נוי |

    מה עם אזור המרכז? רחובות?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות