ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ארה"ב: אישה ניסתה לרצוח את בעלה בגלל קנאביס

ארה”ב: אישה ניסתה לרצוח את בעלה בגלל קנאביס

שתפו את החברים

אישה מבוגרת ממדינת פנסילבניה בארה”ב ניסתה לרצוח את בעלה בדקירות סכין והספיקה לפצוע אותו קשה לפני שנעצרה, כל זאת בגלל שהשימוש התדיר שלו בקנאביס רפואי הפריע לה באופן קיצוני. האישה בת ה-70 נעצרה בגין שני אישומים של ניסיון רצח ותקיפה…

אישה מבוגרת ממדינת פנסילבניה בארה”ב ניסתה לרצוח את בעלה בדקירות סכין והספיקה לפצוע אותו קשה לפני שנעצרה, כל זאת בגלל שהשימוש התדיר שלו בקנאביס רפואי הפריע לה באופן קיצוני. האישה בת ה-70 נעצרה בגין שני אישומים של ניסיון רצח ותקיפה בנסיבות מחמירות, וצפויה לבלות חלק נכבד משארית חייה מאחורי סורג ובריח.

שימוש בקנאביס אולי לא יכול להרוג אף אחד באופן ישיר, ואפילו לא להיות מסוכן לבריאות, אבל מסתבר שהוא יכול להוביל במקרים קיצוניים לניסיון רצח, כמו שקרה השבוע במדינת פנסילבניה שבארה”ב.

בסיפור, שעלה לכותרות בכלי תקשורת רבים בארה”ב ובייחוד בתעשיית המדיה שעוסקת בעולם הקנאביס, מככבת פלמה קונארד (Palma A. Conrad), אישה בת 70 תושבת המדינה שככל הנראה לוקה בנפשה, אשר ניסתה בליל יום ב’ האחרון לרצוח את בעלה בדקירות סכין רבות.

ניסיון רצח בגלל קנאביס רפואי

במהלך האירוע, כך לפי פרטים שעלו בחקירתה של פלמה, היא ובעלה, ריצ’ארד, נכנסו לוויכוח בנושא השימוש שלו בקנאביס רפואי. ויכוח זה ככל הנראה חזר על עצמו פעמים רבות, ובפעם הנוכחית הוא הגיע לנקודת רתיחה קיצונית.

לאחר מספר דקות של ויכוח לוהט, הגיעה פלמה לנקודה בה הרגישה “זעם מתפרץ” שגרם לה לקחת בידה סכין ארוכה ששכבה על השיש במטבח ולדקור בה את בעלה פעם אחת בפניו בעת שישב בכיסאו.

לדבריה, הסכין יצאה מלחיו מיד ועפה על הרצפה, ולאחר מכן הוא התנפל עליה, חבט בפניה וניסה להרחיק אותה ממנו.

מוות בגלל קנאביס - אפשרי רק בחסות החוק או בעזרת כלי נשק
מוות בגלל קנאביס – אפשרי רק בחסות החוק או בעזרת כלי נשק

בהמשך המאבק דקרה פלמה את בעלה כמה פעמים נוספות בפניו וידיו, ובסיומו ביקש ריצ’ארד מאשתו שתתקשר למוקד החירום כיוון שהוא מרגיש שהוא עומד למות. היא חייגה למוקד החירום וסיפרה על האירוע שהתרחש, תוך שהיא מודה שדקרה את בעלה בניסיון להרוג אותו.

השוטרים וצוות ההצלה שהגיע למקום מצאו את הבעל מחוסר הכרה ומדמם, אך לאחר פעולה מהירה בשטח התייצב מצבו והוא הוטס במסוק לבית חולים סמוך. האישה נעצרה במקום ונלקחה לחקירה, בה היא הודתה כי כבר למעלה מחודש היא חושבת על לרצוח את בעלה.

בביתם של השניים נמצאו שני סכינים ארוכות וזוג מספריים גדולים וחדים, כולם מכוסים דם ומעידים על כך שהדקירות המרובות נעשו בעזרת 3 כלים שונים ולא רק בעזרת סכין אחת כפי שסיפרה האישה.

כמו כן נמצאו עדויות לכך שהתקיפה הראשונית התבצעה בשעה שהבעל היה ישן ולא בעת ויכוח כפי שצוין בגרסה המקורית של דו”ח האירוע.

הקנאביס חוקי, אבל הסטיגמה השלילית ממשיכה

למען הסר ספק, מדינת פנסילבניה היא אחת ממדינות ארה”ב שמאשרות קנאביס רפואי לשימושים רבים, וכמובן שהקנאביס שהיה בידי בעלה של פלמה היה חוקי במרשם רופא, ולמעשה אף שימש עבורו כתרופה למחלה קשה בה לקה.

כל זה לא הפריע לפלמה לדרוש ממנו להפסיק להשתמש בו לחלוטין, וכשסרב אף להתנפל עליו ולדקור אותו פעמים רבות בניסיון ליטול את חייו.

עוזרת התובע המחוזי של מחוז אדמס בו התבצע ניסיון הרצח, מירנדה בלאזק, מסרה כי “העדויות לכאורה מצביעות על כך שגברת קונארד דקרה את בעלה מספר פעמים בחזהו, בפניו, בצווארו ובפיו במטרה להרוג אותו”, והוסיפה כי טרם יתבררו הפרטים המלאים, מעצרה של האישה יוארך בינתיים ללא הגבלה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות