ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ניירות גלגול מיוחדים

ניירות גלגול מיוחדים – לעשן את הקנקן

שתפו את החברים

נייר גלגול כלשהו הוא עניין אלמנטרי כשזה מגיע לג׳וינט סוף היום שלכם. בואו נצא מנקודת הנחה שיש לכם נייר לרוב, אבל בא לכם להשתעשע עם סוגים שונים של ניירות גלגול מיוחדים, הנה רשימה של כמה ניירות גלגול שיכולים להפוך גם…

נייר גלגול כלשהו הוא עניין אלמנטרי כשזה מגיע לג׳וינט סוף היום שלכם. בואו נצא מנקודת הנחה שיש לכם נייר לרוב, אבל בא לכם להשתעשע עם סוגים שונים של ניירות גלגול מיוחדים, הנה רשימה של כמה ניירות גלגול שיכולים להפוך גם את הקנקן לעניין שראוי להסתכל עליו.

 

SHINE

נייר גלגול זהב לארועים מיוחדים או אם בא לכם להרשים מישהו/מישהי. 55 דולר לחבילה של 12 יחידות. אין ספק שהנייר המנצנץ הזה ימשוך הרבה תשומת לב. הנייר עשוי מזהב אמיתי (המתכת היחידה שאינה משפיעה כלל על גוף האדם).

 

Screen Shot 2016-05-22 at 9.26.14 AM copy

URBAN WRAPS

אם אתם חוששים להסתובב ברחוב עם ג׳וינט שנראה ממש כמו ג׳וינט, כי אתם לא רוצים למשוך תשומת לב או לכבד את כל החבר’ה בכנס מחזור, זה הנייר עבודרכם. נייר גלגול שנראה כמו סיגריה.

urban-wraps-3

 

CLEAR
בסופו של דבר, מה שחשוב זה מה שיש בתוך הג’וינט. רוצים להשוויץ בזה? נייר גלגול שקוף הוא הנייר בשבילכם. 100 אחוז צלולוז טבעי, כמו מה שיש בפנים.

TRIP_Transparent_Rolling_Paper-300x199

 

FLAVORED

קרוב לוודאי שלא מדובר פה בחדשות מרגשות, אבל האם ידעתם שיש למעלה מ-30 טעמים שונים? אם בא לכם טעם פירותי, מנטה, ממתקים וכל מה שבאמצע, זה הנייר עבורכם. ולמי שחשוב לו, יש גם ניירות גלגול בטעם בייקון. או קנאביס, אם נגמרו הפרחים. נותר לחכות רק לנייר בטעם במבה.

4-JuicyJay-Regular-BlackberryBrandy

הנייר שלא נגמר
אם מתחשק לכם לאתגר את עצמכם בג׳וינט ענק במיוחד, זה הנייר שלכם! אתם יכולים לגלגל ג׳וינט באורך של 4.5 מטרים! או כל גודל אחר לצורך העניין, תלוי במצב רוח שלכם.

 

 

 

41g0wovMFDL

גביעים מוכנים

עם הגביעים המוכנים אתם מורידים מעצמכם את ההתעסקות שבגלגול, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדאוג שהקססה תוכנס לבפנים והרי לכם ג׳וינט.

Untitled-1

כרטיס מתגלגל
לכרטיס מתגלגל המראה והגודל של כרטיס אשראי, אתם יכולים למקם אותו בארנק שלכם בלי לחשוש שמשהו יקרה ולהיות סמוכים ובטוחים שתמיד יהיה לכם נייר גלגול.

ניירות גלגול מיוחדים

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות