ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מדיניות קנאביס

מדיניות קנאביס – בעיה של מדינה אחת – אוצר למדינה אחרת

שתפו את החברים

מדיניות קנאביס – קולורדו עורכת שינויים במדיניות הקנאביס שלה. זאת מכיוון שחלק ממה שגדל באופן חוקי נמכר בשוק השחור ובקולורדו מנסים להלחם בתופעה. נכון להיות, חולים שמשתמשים בקנאביס רפואי יכולים לגדל באופן פרטי עד 99 צמחים, ואנשים פרטיים יכולים לגדל…

מדיניות קנאביס – קולורדו עורכת שינויים במדיניות הקנאביס שלה. זאת מכיוון שחלק ממה שגדל באופן חוקי נמכר בשוק השחור ובקולורדו מנסים להלחם בתופעה.

נכון להיות, חולים שמשתמשים בקנאביס רפואי יכולים לגדל באופן פרטי עד 99 צמחים, ואנשים פרטיים יכולים לגדל עד שישה צמחים אך עם זאת יכולים לחבור לאחרים ויחד להקים חממות גדולות לגידול וויד דבר שמאוד מקשה על  מעקב ומיסוי.

 

מושל קולורדו ג’ון היקנלופר אומר שנדיבות המדינה, כשזה מגיע לגידול קנאביס חייבת להיפסק ומעלה הצעות לחוקים חדשים. בין החוקים איסור על קבוצות גדולות של גידול משותף, ומסמכים חדשים ממגדלים רפואיים.

 

לאור אי הוודאות שאופפת את ארה״ב בין היתר, בנוגע לתפיסתו של הנשיא הנבחר טרמפ בעניין קנאביס, על קולורדו להגביר מאמצים במלחמתה בשוק השחור על מנת להראות לממשל הפדרלי שהיא לא נותנת לוויד לזלוג למדינות אחרות.

 

אוקלוהומה ונברסקה שכנותיה של קולורדו תבעו אותה לא מכבר על כך שהיא לא שומרת על קנאביס בתוך גבולותיה. התביעה הזאת אמנם נדחתה על ידי בית המשפט העליון של ארה״ב אך מדינות שכנות ממשיכות להתלונן על כך שאין זה מספיק מצד קולורדו לשמור מעברי הגבול בנמלי התעופה ובכבישים המחברים בין המדינות.

 

התכנית של מושל המדינה לחוקק חוק שמאפשר גידול פרטי של עד 12 צמחים. מדיניות קנאביס שעדיין מאפשרת הרבה יותר ממדינות אחרות שבהן קנאביס חוקי (בקליפורניה למשל זה עד 6 צמחים ובוושינגטון 4).

 

פעילי קנאביס מבקרים את תוכניתו של היקנלופר מושל המדינה ואומרים שתכניתו היא למעשה לעלות מיסים –  בכך שהוא מקשה על גידול ביתי הוא גורם לצרכני קנאביס לרכוש את מרכולתם בחנויות.
אנחנו חושבים ש- 12 צמחים זה לא רע בכלל והיינו מתחלפים איתם ברגע. אבל היי, כל אחד והבעיות שלו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות