ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
תפיסה בראשון לציון: קילו של קנאביס ונשק אוטומטי (תת-מקלע)

לפני המעצר – זרק על השוטרים קילו קנאביס ונשק אוטומטי

שתפו את החברים

שוטרים שהגיעו לדירה בצפון הארץ במטרה לעצור צעיר שהואשם בסחר בקנאביס, סגרו על הבית בעוד הוא מסרב לפתוח את הדלת, והיו עדים לתקרית יוצאת דופן במיוחד: בניסיון להתחמק ממעצר, הצעיר השליך מחלון הבית שקית עם קילוגרם של קנאביס ורובה תת-מקלע…

שוטרים שהגיעו לדירה בצפון הארץ במטרה לעצור צעיר שהואשם בסחר בקנאביס, סגרו על הבית בעוד הוא מסרב לפתוח את הדלת, והיו עדים לתקרית יוצאת דופן במיוחד: בניסיון להתחמק ממעצר, הצעיר השליך מחלון הבית שקית עם קילוגרם של קנאביס ורובה תת-מקלע אוטומטי, ישר על ראשיהם של השוטרים.

פשיטות משטרתיות על בתים פרטיים בעקבות מידע מודיעיני הנוגע לעבירות של סחר או גידול קנאביס, הן עניין שגרתי יחסית במשטרת ישראל. לעיתים נדירות, כפי שקרה השבוע, מתרחשות בפשיטות אלו תקריות יוצאות דופן שמפתיעות אפילו את ותיקי הענף.

המקרה המדובר, שהגיע לתקשורת המקומית בלבד, נוגע למעצר והגשת כתב אישום נגד צעיר בן 21 תושב העיר ראשון לציון, שהואשם על ידי המשטרה בעבירות של סחר בסמים והחזקת נשק שלא כדין.

לפני מעצרו בחודש שעבר, היה הצעיר תחת מעקב יזום של בלשי יס”מ, שלפי עדויות המשטרה השיגו מספיק ראיות בכדי להוציא צו חיפוש לדירתו. הם הגיעו למקום עם הצו בשעות הערב המוקדמות, אך הצעיר הציץ בעינית הדלת וסרב לפתוח את הדלת, בעודו משאיר את השוטרים להמתין בחוץ כ-40 דקות.

תת-מקלע
תת-המקלע שנזרק על השוטרים מחלון הבית

במהלך המתנתם של השוטרים מחוץ לדלת, נשמעו מתוך הבית רעשים חזקים המעידים על גרירת חפצים והליכה מהירה, ולפיכך התכוננו השוטרים לפרוץ אל תוך הדירה במטרה למנוע מהצעיר להשמיד או להעלים ראיות.

לפני שהספיקו לפעול, נפתח אחד מחלונות הדירה, והשוטרים ההמומים שעמדו מתחתיו ראו את הצעיר משליך החוצה שקית זבל אפורה ובתוכה קילוגרם של מריחואנה, רובה תת-מקלע אוטומטי ואקדח.

מיד לאחר שהושלכו הראיות הרבות אל מחוץ לחלון וישר על ראשיהם, פרצו השוטרים לדירה ועצרו את הצעיר לחקירה, שבסיומה הוא נעצר עד תום ההליכים בהליך משפטי שהתפרס על מספר דיונים, בכולם הוארך מעצרו במספר ימים נוספים.

שקית המכילה קילוגרם של קנאביס - מתנה לשוטרים
שקית המכילה קילוגרם של קנאביס – מתנה לשוטרים

ביום ב’ האחרון (26.3), לאחר שהמשטרה גיבשה תשתית ראיות מספקת כנגד הצעיר, הוגש נגדו כתב אישום בגין 4 עבירות : ‘החזקת נשק שלא כדין’, ‘החזקת אבזר נשק ותחמושת שלא כדין’, ‘החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית’ ו-‘שיבוש מהלכי משפט’. כעת נמצא הצעיר במעצר עד תום ההליכים, ולא נתקבלה תגובה מעורך דינו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. מירו |

    טמבל

    1. ג'וני סלומון |

      אין גבול לטמטום האנושי

שינוי גודל גופנים
ניגודיות