ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

תאורה לגידול שרקנים? 4 מקרים משעשעים של חיות שהסתבכו עם קנאביס

שתפו את החברים

חיות חמודות וקנאביס זה שילוב שנשמע כמו מתכון לסיפור טוב, ואכן ישנם לא מעט בעלי חיים שהתפרסמו ברשת האינטרנט בזכות חלקן בפרשיות משעשעות כאלו או אחרות שקשורות לקנאביס. על מנורה לגידול שרקנים כבר שמעתם? הנה 4 סיפורים על חיות מפורסמות…

חיות חמודות וקנאביס זה שילוב שנשמע כמו מתכון לסיפור טוב, ואכן ישנם לא מעט בעלי חיים שהתפרסמו ברשת האינטרנט בזכות חלקן בפרשיות משעשעות כאלו או אחרות שקשורות לקנאביס. על מנורה לגידול שרקנים כבר שמעתם? הנה 4 סיפורים על חיות מפורסמות בעולם הקנאביס שכדאי לכם להכיר:

בני האדם הם כנראה המין היחיד על כדור הארץ שיודע להשתמש בצמח הקנאביס כמו שצריך, אבל לאורך ההיסטוריה המודרנית של השימוש בקנאביס ישנם כמה וכמה בעלי חיים שהתפרסמו בזכות חלקם בפרשיות משעשעות כאלו ואחרות.

מכבשים בהתקף מאנצ’יז ועד לשרקנים ששיגעו את המשטרה – הנה 4 סיפורים על חיות מפורסמות בעולם הקנאביס:

1. יונה עם עלה קנאביס

בינואר 2011, סוחרי סמים קולימביאניים חשבו שמצאו דרך נהדרת להבריח קנאביס לבית הכלא שבבוקהרמנגה ועל הדרך להחיות שיטת דיוור עתיקה שהשימוש בה נגמר אי שם בשנות ה-50: יוני דואר.

אחרי שמבריחים אימנו יונים לשאת כרטיסי סים לפלאפונים ולהבריח אותם לאסירים, החליטו כמה סוחרי מריחואנה לנסות להשתמש ביונים כדי להבריח אל תוך החומות את משלוחי הקנאביס הקבועים שמבקשים האסירים. בניסיונם לשבור את העוצר הקרקעי בדרך יצירתית וזולה, הם קשרו ליונה שקית עם 45 גרם ושלחו אותה לדרכה.

יונה עם שקית קנאביס
יוני דואר להברחת סמים – אמינות כמו דואר ישראל | מקור: ‘רויטרס’

לרוע מזלם של הסוחרים, המשקל הכביד על היונה, וסוהרים מצאו אותה ואת הסמים לאחר שהיא נחתה “נחיתת אונס” על המדרכה מחוץ לחומות הכלא.

ככל הנראה זהו לא המקרה היחידי שבו נעשה שימוש ביונה כמבריחת סמים לכלא, וישנן שמועות על מקרים דומים שקרו בבוסניה ופורטו ריקו עם סמים אחרים כמו קוקאין ומתאמפתמינים, אך שמועות אלו לא מגובות בדיווחים אמינים מעבר לתורה שבעל פה.

2. הגונב מסוחר פטור

לשריף של עיירה קטנה באורגון, ארה”ב, יש בעיה מתוקה ומציקה כאחד: החתול שלו, טיגר, אוהב לגנוב חפצים שונים מהשכנים בעיירה ולהביא אותן ל-‘סטאש’ הסודי שלו בבית.

הבעיה המשעשעת (לפחות בשבילנו) של השריף החריפה עד כדי כך שהוא פתח עמוד פייסבוק בשם “הקלפטו קיטי השמח” ובו מתועד השלל שטיגר הביא הביתה, במטרה משולבת של שעשוע הציבור והשבת הפריטים האבודים לבעליהם.

חתול סוחב חפץ בפה
חתול תעלול – גנב שקית קנאביס מהשכנים

יום אחד הופיע טיגר עם הפתעה מיוחדת – שקית מלאה בקנאביס. למזלם של טיגר ושל השריף שבביתו הופיע זר הפרחים המפתיע, במדינת אורגון צריכת קנאביס והחזקתו (עד 28 גרם) היא חוקית, ולכן במקרה הגרוע מדובר בעוד מקרה פשוט של השבת אבידה ולא עיסוק בפלילים.

הבעלים של טיגר טען כי זאת לא הפעם הראשונה שהוא מתמודד עם חתולים-גנבים, ושגם החתולה הקודמת שלו נהגה לגנוב מהשכנים. כנראה שהחתולים נפלו רחוק מהעץ, או שלשריף החביב יש כמה תחביבים לספר לנו עליהם.

3. לא רועות בעיניים

עדר כבשים שבמרדוואם, אנגליה, יצא בוקר בהיר אחד למרעה הרגיל שלו וגילה חטיף חדש שהושלך במקום במהלך הלילה: שבע שקיות גדולות ובהן פרחי קנאביס בשווי 4,000 לירות שטרלינג (כ-18,000 ש”ח).

עם הגיען של הכבשים לשדה המוכר בו הן רגילות לאכול מדי יום, הן הסתערו על השלל החדש ובלסו את כולו בשניות אל מול עיניה של מנהלת החווה ההמומה.

כבשה
מאנצ’יז במרעה – כבשים אכלו 4,000 ליש”ט של קנאביס

הסעודה המעניינת שהגיעה לצלחתן של הכבשים, כך לפי דברים שמסרה מנהלת החווה בראיון שנערך עמה, לא השפיעה עליהן בצורה ניכרת לעין, מלבד “מאנצ’יז מיוחד לדשא שאולי תקף אותן”. כמו כן אמרה מנהלת החווה כי היא סקרנית לדעת אם טעמן יהיה שונה, מכיוון שמדובר בכבשים המגודלות לבשר.

חוסר ההשפעה של הקנאביס על הכבשים הרעבות נובע מכך שבפרחי קנאביס שלא עברו חימום כמעט ולא קיים THC, אלא חומצה קנבינואידית בשם THCA שבעצמה אינה פסיכואקטיבית ודווקא בריאה במיוחד.

4. מתחמם, מתחמם, שרקנים

אחד מסיפורי המשטרה הביזיוניים והמשעשעים ביותר עד כה, נפתח בשישה שוטרים הדוהרים בשלוש ניידות מתחנת המשטרה בברדפורד, אנגליה, לכיוון ביתה של פמלה הרדקסטל (Pam Hardcastle). הסיבה – הליקופטר משטרתי שצילם צילום תרמי שגרתי מעל ביתה קלט מאיזור המוסך הפרטי שלה נקודת חום האופיינית לנורות המשמשות לגידול קנאביס ביתי.

הרדקסטל בת ה-42, במקצועה יועצת חינוכית בבית ספר יסודי, נאלצה לעזוב באמצע יום העבודה לאחר שאימה בישרה לה כי שוטרים הגיעו לביתן ודורשים שהיא תהיה נוכחת בעת חיפוש שעומד להתבצע במקום.

שרקן מעשן ג'וינט
על מנורה לגידול שרקנים כבר שמעתם?

לאחר הגעתה הביתה, היא הובילה את השוטרים אל נקודת החום – שהסתברה להיות מרכז החדר של סיימון וקני, שני שרקני המחמד של המשפחה, בו מותקנת מנורת חימום שנועדה לסייע להם להתמודד עם החורף הקר.

“כשפתחתי את דלת הגראז’ והם ראו את השרקנים, הם לא אמרו דבר”, שחזרה הרדקסטל. “הם היו בגראג’ שתי שניות ועזבו. שכנים תוהים עד עכשיו מה עשיתי, ואני מרגישה כאילו תויגתי כסוחרת סמים”.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות