ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
תעשיית הקנאביס

תעשיית הקנאביס – דיי אנטוורד והזף שלהם

שתפו את החברים

תעשיית הקנאביס היא אחת התעשיות הצומחות ביותר בעולם. אנשי עסקים רבים לא מפספסים את ההזדמנות לקחת חלק ולהשקיע בפיתוחי אפליקציות, משחקים, מוצרי אכילה, מסעדות, חנויות, אתרי חופשה, מוצרי יופי ועוד. גם אנשי תעשיית הבידור מרימים את ראשם ומפתחים מוצרי קנאביס…

תעשיית הקנאביס היא אחת התעשיות הצומחות ביותר בעולם. אנשי עסקים רבים לא מפספסים את ההזדמנות לקחת חלק ולהשקיע בפיתוחי אפליקציות, משחקים, מוצרי אכילה, מסעדות, חנויות, אתרי חופשה, מוצרי יופי ועוד.

גם אנשי תעשיית הבידור מרימים את ראשם ומפתחים מוצרי קנאביס שונים. סנופ דוג היה אולי אחד הראשונים, ווילי נלסון, וופי גולדברג, וויז קאליפה ועכשיו מצטרפים לרשימה דיי אנטוורד. הזוג הדרום אפריקני שנתן הופעה בלתי נשכחת באמפי ראשון לפני כמה חודשים (יוני 2016) מורכב מנינג’ה וילונדי וויסר.

נינג’ה מדיי אנטוורד בראשון לציון שולח לעזאזל את הBDS הפועלים להחרמת ישראל

 

והם הביאו את בשורת ה zef, סלנג דרום אפריקני שמשמעותו לא מגניב, מגעיל, זול. בשורת ה zef של הזוג נינג׳ה ויולנדי וויסר היא בעצם ׳אתה עני אך עם סטייל ולא איכפת לך מה אחרים חושבים על מה שאתה׳.

ועכשיו הם מודיעים שה zef שלהם מגיע גם אל תעשיית הקנאביס למוצרי קנאביס תחת השם Zef Zol. המוצרים, שנעשים בשיתוף פעולה עם חברת מוצרי קנאביס רפואי מקליפורניה, יכללו בין היתר וופורייזרים, שוקולדים, שפתונים ועוד.

 

zef

ליין המוצרים יושק יחד עם האלבום החדש של דיי אנטוורד שבאופן לא מפתיע הסינגל הראשון מתוך האלבום נקרא ״יש לנו ממתק״.

 

אז אם אתם מספיק ברי מזל להיות בתקופה הקרובה במקומות בהם קנאביס חוקי, אל תפספסו את ההזדמנות להכניס קצת zef לחייכם.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות