ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
טלגראס עולה שלב - המגזין של קהילת הקנאביס הישראלית

טלגראס עולה שלב – המגזין של קהילת הקנאביס הישראלית

שתפו את החברים

רשת ‘טלגראס’ השיקה אמש מגזין תרבות חדש שיעסוק בעולם הקנאביס ובייחוד בסצנת הקנאביס בישראל, וישלב בתוכו פלטפורמה חברתית חדשה שמיועדת להפוך להיות הבית של קהילת הקנאביס הישראלית, לאחר שמרבית פעילותה החברתית של הרשת תעבור לתוכה ביחד עם עשרות אלפי משתמשים…

רשת ‘טלגראס’ השיקה אמש מגזין תרבות חדש שיעסוק בעולם הקנאביס ובייחוד בסצנת הקנאביס בישראל, וישלב בתוכו פלטפורמה חברתית חדשה שמיועדת להפוך להיות הבית של קהילת הקנאביס הישראלית, לאחר שמרבית פעילותה החברתית של הרשת תעבור לתוכה ביחד עם עשרות אלפי משתמשים פעילים. ‘טלגראס’ עולה שלב בדרך למיתוג מחדש:

אי אפשר לדבר היום על התפתחות בתחום הקנאביס, בטח שלא בישראל אבל אפילו קצת בפן העולמי, בלי לציין את רשת ‘טלגראס’ (ודומותיה) ואת המהפך החברתי והטכנולוגי שהיא גררה בתחום – שהביא אותנו היום למצב של “לגליזציית דמה” בו ניתן להשיג קנאביס בקלות רבה.

המהפך במחירי הקנאביס ובנגישות שלו כמעט לכל אדם בישראל, שכיום מורגש אצל כל צרכן קנאביס ובעיקר אצל אלו “מהדור הקודם” שעוד לא שכחו את הכאב של 100 ש”ח לגרם באיכות לא ידועה, לא רק הכתיב מציאות חדשה בתחום הקנאביס הישראלי והפך את המוצר האסור לסחורה כמעט מוסדרת שנמכרת במחיר תחרותי ובדרך כלל עם שירות לא רע, אלא בעיקר קידם את הקנאביס צעד נוסף אל עבר תרבות המיינסטרים.

טלגראס יוצאת מטלגרם - הצעד הראשון בדרך להיות קהילת הקנאביס הישראלית
טלגראס יוצאת מטלגרם – הצעד הראשון

כעת, רשת ‘טלגראס’ מכריזה על עליית שלב משמעותית בפעילותה התקשורתית, ומקימה מגזין קנאביס חדש שישלב בתוכו גם את מרבית הפעילות החברתית שקיימת היום בקבוצות הרשת השונות, במטרה לתבוע עוד דריסת רגל בשוק בדרך לחזון של “לגליזציה עממית”.

מגזין ‘טלגראס’ – מיסוד קהילת הקנאביס הישראלית

אמש’ (ג’) הכריזה דוברות ‘טלגראס’ על השקתו הרשמית של אתר המגזין, שעלה לאוויר בגרסה ראשונה והפך בינתיים גם לעמוד הבית של הרשת כולה, שעד כה פעלה באופן ציבורי רק בפייסבוק ונתקלה בהמון בעיות, חסימות והגבלות כחלק מהחרם הרשמי של פייסבוק על תחום הקנאביס.

בעקבות העובדה שעמוד הפייסבוק הפך לצינור חסום שדרכו התקשתה הרשת להמשיך ולפעול, כך לפי דברים שמסר לנו דובר הרשת, החליטו מנהליה להקים פלטפורמה עצמאית שדרכה יוכלו להתרחב ללא הגבלה חיצונית.

לא רק ג'וינטים בהפגנות - טלגראס החדשה
לא רק ג’וינטים בהפגנות – טלגראס החדשה

חזיתו התקשורתית של המגזין, שהיא הצד שעליו שמה ‘טלגראס’ דגש מהותי בחודשים האחרונים דרך השקעת תקציבים וגיוס כוח אדם איכותי, פועלת במרץ לא רק כדי לפרסם בכל יום כתבות חדשות מהארץ והעולם, אלא בעיקר במטרה להפוך להיות יחידת המדיה הראשונה בישראל שתעסוק בהפקת תוכן ייעודי ומקצועי בתחום הקנאביס, במבנה של חטיבת חדשות עם צוותי צילום וכתבי שטח.

חלקו השני של האתר, שמושתת על פלטפורמה שדורשת התחברות של כל משתמש לחשבון הטלגרם שלו, הוא החלק החברתי של הפרויקט, שמיועד להפוך להיות בית פעיל עבור קהילת הקנאביס הישראלית – שכוללת כעת למעלה מ-82 אלף משתמשים פעילים באופן יומי.

פעילות רשת ‘טלגראס’, שמתבצעת כיום כולה בתוך קבוצות נפרדות באפליקציית ‘טלגרם’ שמחוברות ביניהן באמצעות “בוטים” (תוכנות הפנייה אוטומטיות), צפויה לעבור לאט לאט לתוך המערכת החדשה, בתצורת קבוצות / ענפים נפרדים שיוקמו בתוכה לכל תחום עיסוק ולכל קבוצה מקצועית.

“האתר משמש צינור להעברת מסרים ונתונים אינפורמטיביים לציבור הרחב באופן חופשי, ומהווה בין היתר מענה למדיניות של ‘פייסבוק’ שאוסרת לפרסם תכנים שעוסקים בצריכה או ברכישת קנאביס”, כתב דובר הרשת בידיעה שפורסמה לכל כלי התקשורת בארץ. “הפלטפורמה תשמש להפצת אירועים לחברי טלגראס וכן להנעה של פעילויות אקטיביסטיות בשטח, תוך חשיפת הציבור למחקרים מדעיים בתחום, לאירועי תרבות, חברה וקהילה. אנו מוקירים תודה לפייסבוק, שכן הרעיון להקים את טלגראס נולד לאור המגבלה שהיא הטילה.”

החזון - לגליזציה הלכה למעשה דרך חופש העם
החזון – לגליזציה הלכה למעשה דרך חופש העם

בסופו של דבר, כך לפי החזון ששיתף איתנו עורך המגזין החדש, האתר צפוי להפוך לפלטפורמה חברתית מלאה בתחום הקנאביס, שתאפשר לכל משתמש לקחת בה חלק פעיל וליהנות מכל שירותיה באופן בטוח וללא חשיפה בעייתית.

“כמו הצמח שבמשך שנים ניסו לרמוס את תועלותיו, לעקור ולהשמיד אותו, בסופו של דבר אנשים תמיד מצאו את הדרך להפריח את שממת הקנאביס, וכך גם אנחנו עושים הן באתר והן בפלטפורמה החברתית שהקמנו,” הוא מסר לסיום.

מייסד רשת ‘טלגראס’ עמוס דוב סילבר, שכיום שוהה בארה”ב ואינו מתכנן לחזור לישראל, מסר לנו כי הפלטפורמה החדשה של הרשת מיועדת ליצור נורמליזציה בשיח החברתי על קנאביס, והיא שלב נוסף וחשוב בדרך ליישום בשטח של “לגליזציה הלכה למעשה”.

“אקטיביזם עושים בשטח, בלי לחכות למקבלי ההחלטות שלא באמת אכפת להם מאיתנו”, הוא מסכם. “עבור כל האנשים שצריכים את הצמח יותר מכל כדור או תרופה כימית, או אפילו סתם בשביל סיבה אישית אחרת, ולא יכלו להשיג אותו בכזו נגישות לפני שנתיים, עכשיו יכולים בזכותנו, ומה יהיה בעוד שנה? – השמיים הם הגבול”.

מאז השקתו, צבר האתר החדש של ‘טלגראס’ עשרות אלפי כניסות וצפיות, כך לפי נתונים שסיפקה לנו דוברות הרשת, ובקרוב צפוים לעלות בו דיווחים על מספר פרויקטים, פעילויות שטח ואירועים חדשים שמתכננת ‘טלגראס’ לחודשים הבאים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 11

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. ירון |

    מצד אחד זה ארגון חצי כוח ברמת המקצועיות, מצד שני כל הכבוד להם שמנסים להרים קהילה ויאללה בלאגן יש אתר קנאביס חדש בישראל!

  2. קצת חיים בסרט |

    לא נראה לי שהם יכולים לעשות לבד מגזין קנאביס כי התקשורת לא מתעניינת בתחום שלנו ולאף אחד לא אכפת מכלום חוץ מכסף. אבל כל הכבוד בכל מקרה

  3. איציק שרוני |

    טלגראס מספר אחת בישראל רק הם יכולים לעשות כאן לגליזציה לא כמו הכנסת וכל הממשלה שיושבת על התחת ולא עושה כלום רק טלגראס יכולים לעשות פה עתיד ורוד על ירוק ולהביע לנו את מה שאנחנו רוצים וצריכים באמת ולא סתם חוקים חרא כמו של ארדן וחברים שלא רוצים שיהיה פה מה לעשן לאף אחד

  4. רק לגליזציה |

    זה ארגון פשע שלא יהיו לאף אחד טעויות!!! זה ארגון שעושה כסף מלמכור ירוק כמו הרבה פושעים אחרים, אבל הם עושים את זה בסתר ויכולים להמשיך כמה שבא להם למרות המשטרה בקיצור זה ארגון פשע. רק יאמר לזכותם שחולים יכולים להשיג קנאביס מלי שלא נותנים להם וזה חשוב

  5. די כבר נחנקנו |

    די די די כבר לפתוח עוד אתרים של קנאבוס שלא עושים שום דבר בחיים שלהם, , זה כולה אתר שימשיך לעזור לטלגראס לעשות כסף וזהו לא יעזור לאף אחד אחר כלום. כל הכבוד להם שפתחו אתר אבל מה זה עוזר לנו??? די כבר נחנקנו משטויות רוצים קנאביס חופשי באמת

    1. עצלן |

      אתה בדיוק עכשיו כותב באתר כזה שנותן לך אחלה במה להתבטא

  6. תנו לעשן |

    יאללה טלגראס תנו לעשן כבר בשקט אמן תהיה לגאלזציה רבאק הרגו אותנו הממשלה הזאת

  7. מלי |

    ללא ספק טלגראס שינו את המדינה שלנו והביאו את הלגליזציה בדרך שלהם!!!

  8. יאיר ב. |

    עמוס התחיל הכל – הוא צריך להיזכר ההסטוריה. ליל הבאנגים הראשון פשוט עשה פה מהפכה!

  9. צח |

    יאללה, ארגון פשיעה ארגון פשיעה, הביאו שינוי אמיתי לישראל!!!!! מי ישמע רצחו מישהו. כל ארגון שיש בו מלא כסף ישר חושבים שזה ארגון פשיעה יאלללה

  10. טלאגראס |

    שמח

שינוי גודל גופנים
ניגודיות