ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
גידול קנאביס

גידול קנאביס – מאיפה מתחילים?

שתפו את החברים

גידול קנאביס – יש כאלה שנמאס להם לשלם 100 ש”ח לגרם של פרח סוג ד’,יש את אלה שאוהבים לגדל את הצמח יותר משהם אוהבים לעשן אותו  ויש כאלה שחשוב להם שהגידול יהיה אורגני וללא חומרי הדברה. יש מלא סיבות להתחיל…

גידול קנאביס – יש כאלה שנמאס להם לשלם 100 ש”ח לגרם של פרח סוג ד’,יש את אלה שאוהבים לגדל את הצמח יותר משהם אוהבים לעשן אותו  ויש כאלה שחשוב להם שהגידול יהיה אורגני וללא חומרי הדברה. יש מלא סיבות להתחיל גידול קנאביס בעצמך. דבר ראשון, צריך להחליט לעשות את זה, הדבר השני שצריך לעשות זה להחליט איפה.

בישראל יש עשרות אלפי אזרחים שעוסקים בגידול קנאביס ביתי, רובם העצום מגדלים בתוך הבית עם נורות גידול (גידול אינדור). גידול בבית מאפשר לזרז את זמן הגידול ככה שאפשר לסיים מחזור בשלושה חודשים. חוץ מזה, ישראל מדינה קטנה מלאה באנשים שאוהבים לטייל. קשה עד בלתי אפשרי למצוא מקום מתאים לגידול חוץ (גידול גרילה) שאיזה נשמה טובה לא יגיע אליו ויאמץ את צמח הקנאביס האהוב שלנו במקרה הטוב או ידווח לרשויות במקרה הרע.

גידול פנים אפשר לעשות בכל מקום- מקרר ישן, ארון בגדים, חדר כביסה, מחסן, מקלט ואפילו בתוך רמקול ישן. בשנים האחרונות נמכרים בארץ אוהלי גידול ייעודיים. לאוהלי הגידול יש כמה יתרונות: הם מגיעים מוכנים לעבודה, ניתן להרכיב ולפרק אותם בקלות וכאשר לוקחים הפסקה מגידול ניתן לפרק ולאחסן אותם. כמובן שככל שהחלל יותר גדול יש יותר אפשרויות. אחרי שהחלטנו איפה לגדל צריך לקחת סרט מידה ולמדוד את חלל הגידול- אורך, רוחב וגובה.

המידות של חלל הגידול יקבעו את הסט אפ שלנו- תאורה, אוורור וכו’. המלצה חמה, בשלב הזה כדאי ללכת לאחת מחנויות הגידול המתמחות בהידרו ולהתייעץ אתם. אפשר כמובן לחפור באינטרנט ולהתברבר בפורומים אבל מניסיון, יש באינטרנט הצפה של מידע הרבה ממנו לא נכון או לא רלוונטי וזה רק יבלבל אתכם.

בחנות גידול מקצועית ידעו להתאים מערכת לצרכים ולתקציב שלכם. ציוד איכותי זאת השקעה לטווח ארוך והרבה מהציוד שתקנו ילווה אתכם שנים רבות.

מה זה סט אפ ומה הוא מכיל?

יש סט אפ, עכשיו צריך משהו לגדל- זרעים. כמובן שהכי מגניב להשיג זרים ממותגים מהזן שהכי אהבת בביקור האחרון  באמסטרדם אבל גם אם אין כאלה אפשר לקבל תוצאות מדהימות מזרעים שמצאתם בכססה. העיקר להתחיל ממשהו ולהתחיל לצבור ניסיון.

יש סט אפ ויש זרעים? יאללה להנביט

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. עורך הארץ |

    ממש כתבה לפנים מכסה את כל הנושאים לא משאירה שאלות פתוחות חחח

שינוי גודל גופנים
ניגודיות