ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס וסרטן

קנאביס וסרטן – לא יאומן: ניצחה את הסרטן פעם שלישית בעזרת שמן קנאביס

שתפו את החברים

קנאביס וסרטן – כבר שמענו לא מעט סיפורים על השיפור בחייהם של חולי הסרטן בעקבות השימוש בקנאביס, חלקם צורכים זאת באידוי וחלקם בבליעה, בעישון או באמצעות שמן ריק סימפסון. אבל ג’סיקה אולסון (22), סטודנטית צעירה מסידני שבאוסטרליה, נלחמה במחלת הסרטן…

קנאביס וסרטן – כבר שמענו לא מעט סיפורים על השיפור בחייהם של חולי הסרטן בעקבות השימוש בקנאביס, חלקם צורכים זאת באידוי וחלקם בבליעה, בעישון או באמצעות שמן ריק סימפסון. אבל ג’סיקה אולסון (22), סטודנטית צעירה מסידני שבאוסטרליה, נלחמה במחלת הסרטן 3 פעמים כבר מגיל 15.

למעשה בפעם השלישית שהופיעו הסימנים בגופה, המליצו לה הרופאים על ניתוח כדי לשפר את סיכוייה לחיות. אך ג’סיקה החליטה לנסות דרך שונה וקצת פחות קונבנציונלית – שמן קנאביס. למרות העובדה שללא הניתוח הרופאים נתנו לה רק כמה חודשים לחיות, החליטה ג’סיקה לקחת את הסיכון ולהתנגד להחלטות הרופאים, היום היא כבר ניצחה את המחלה.

סרטן 3 1

לפני גיל 21, החלה ג’סיקה אולסון במסע חיפושים נואש אחר תחליף לניתוח אשר יעזור לה להביס את הסרטן בפעם השלישית בחייה. ג’סיקה בחרה בשמן קנאביס, בתקווה שתצליח להסיר בעזרתו גידול סרטני אשר עלול לשים קץ לחייה.

לאחר שניצחה פעמיים בעבר את המחלה, הפעם השלישית הכתה בג’סיקה, הפעם הזאת הרופאים טענו שהיא צריכה לעבור ניתוח כדי להסיר את הגידול. למעשה ללא הניתוח – נתנו לג’סיקה הרופאים רק מספר חודשים לחיות, אך עם הניתוח נתנו הרופאים לג’סיקה כ-10% להשאר בחיים, וזאת בלי להזכיר את העובדה שניתוח כזה ישאיר אותה מצולקת וישנה את חייה לחלוטין, אפילו אם תצליח לשרוד אותו.

“החלטתי שאני לא רוצה שזה יקרה לי, אני לא רוצה את החיים האלה, זה לא בשבילי. אני לא מסוג האנשים שישבו בבית חולים או מלאים בתרופות אשר משתקות את החיים, אני מעדיפה לצאת להילחם וליהנות מהזמן שנשאר לי”

“הרופא שלי אמר לי שאם זאת הדרך שאני בוחרת בה, כדאי שאלך הביתה ואכתוב רשימה של תכונות ומעשים שמאפיינים אותי , שארשום את איך שארצה שיזכרו אותי, כי לא נשאר לי הרבה זמן לחיות”.

“בלי הניתוח נתנו לי הרופאים חודשים ספורים לחיות, בטענה שהגידול יגדל מהצוואר לכיוון הפה ובסופו של דבר אני אמות מחנק”

בגיל 15 המוקדם, ג’סיקה נלחמה לראשונה בגידול ממאיר אשר הופיע על צווארה (לימפומת הודג’קין). ואז ב-2011 עברה מספר סיבובים של כימותרפיה, בניסיון לנקות את גופה מהמחלה. בסוף שנת 2011, הצליחה להביס את המחלה, או לפחות כך זה היה נראה. לאחר 5 שנים הרגישה עוד גוש בצווארה, שלפי טענתה נגרם לה בגלל ההקרנות הכמותרפיות שעברה.

סרטן 3 4

במאי 2016 עברה ניתוח כדי להסיר את הגידול הממאיר, ועוד 30 בלוטות לימפה מהלסת. למרות שהתוצאות היו מבטיחות, הניתוח לא הצליח, והגידול חזר שוב, כאשר הפעם גם ההקרנות לא עזרו.

בכל אופן, בעזרת מימון של אגודה וגיוס תרומות של 50,000$ בקמפיין מימון המונים, החלה ג’סיקה לעבור טיפול יקר בשמן קנאביס. וכנגד כל הסיכויים שנתנו לה הרופאים, החל כוחה של ג’סיקה לחזור אליה, וכתוצאה מכך הלכה לבקר את הרופא שלה כדי שיבדוק את התפתחות המחלה.

“כ3 חודשים אחרי שהתחלתי להשתמש בשמן קנאביס, הלכתי אל הרופא כדי לראות אם הגידול התפשט או נסוג, וקיבלנו את תוצאות הבדיקות – הגידול נעלם

“אני זוכרת שישבתי במשרד שלה (המשרד של הרופאה) כאשר הגיעו תוצאות הסריקה, היא הייתה פשוט בהלם וחשבה שזאת טעות, היא צלצלה לאדם אשר היה אחראי על הבדיקות והוא אישר שלא נמצאו איזשהם שרידים של פעילות סרטנית על הצוואר שלי. אמא שלי הייתה איתי והיא פשוט החלה לבכות, בעצם כולם פשוט התחלנו לבכות.”

למרות זאת, הכריזו הרופאים שהמקרה הזה הוא רק בגדר נס. ג’סיקה ניצחה את המחלה והיא חוזרת לחייה הרגילים כסטודנטית, ובכל אופן היא החליטה לדבוק בדיאטה צמחונית כדי להשאיר את גופה נקי מכימיקלים. לאחרונה גם קיבלה מלגה על סך 2000 דולרים מהאוניברסיטה בה היא לומדת כדי לעזור לה לצמצם את הפערים שצברה בזמן הטיפולים.

האם זה אכן נס? אולי יש סיכוי ששמן קאנביס באמת יכול לרפא לחלוטין סרטן ואכן כך קרה? האם יש קשר כלשהו לכך שקנאביס נמצא בפקודת הסמים? ובכן, את התשובות תענו לעצמכם ואנחנו נמשיך לעדכן.

בינתיים עד שבמשרד הבריאות לא יאמצו את התרופה הזו, תוכלו להתעדכן מהחברים בקבוצת הפייסבוק שמן ריק סימפסון שעושים עבודת קודש, כדי לקבל ייעוץ והכוונה לטיפול נכון בהתאם לסוג המחלה.

מקור

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. סרטן - שינוי תודעתי |

    […] לא יאומן: ניצחה את הסרטן פעם שלישית בעזרת שמן קנאביס : אם כבר 3 פעמים חזר לה הסרטן משמע שעדיין לא למדה את השיעור שלשמו בחרה בסרטן. סרטן איננו מלחמה שצריך להילחם בה או לנצח. זה לא שמן הקאנאביס או כל חומר אחר שירפא אותה זו רק ההבנה את השיעור . ההחלמה תגיע רק מהתמודדות עם שיעור שמהותו מים ולא בעזרת אדמה = חומר כזה או אחר, יהה אשר יהה […]

שינוי גודל גופנים
ניגודיות