ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
צמח הקנאביס

קנאביס וטיפוח – קנאביס עושה אנשים יפים

שתפו את החברים

כבר סיפרנו על ההשפעות החיוביות של הקנאביס על הריאות, העצמות, מטאבוליזם, כאבי מחזור, אפילפסיה וגידולים סרטניים. אבל האם ידעתם שקנאביס יכול לעזור גם לעור הפנים? קנאביס וטיפוח – בקנאביס יש מרכיבים אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון, מה שיכול לעזור להאט את…

כבר סיפרנו על ההשפעות החיוביות של הקנאביס על הריאות, העצמות, מטאבוליזם, כאבי מחזור, אפילפסיה וגידולים סרטניים. אבל האם ידעתם שקנאביס יכול לעזור גם לעור הפנים?

קנאביס וטיפוח – בקנאביס יש מרכיבים אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון, מה שיכול לעזור להאט את הנזק של תאי העור בשל חמצון, ולהאט את תהליך הזדקנות העור. קנאביס עשיר באשלגן, ברזל, מגנזיום ואבץ שיעילים בטיפול בפריחות בעור, אקנה ומחלות עור אחרות.

קנאביס וטיפוחחברות מוצרי טיפוח שונות מתחילות להבין את האפקט היעיל של הצמח,  ולהכניסו למוצרים כמו תכשירי שיער, קרמים, משחות, ושמנים- קנאביס. אלו שרוצות שהמוצרים שלהן יהיו זמינים למכירה בכל העולם מחוייבות להשתמש בהמפ ולא במרכיבים אחרים של צמח הקנאביס.  חברת Uncle Harry’s עושה את זה עם מוצרים לשיער, לעור, ושמנים ותוספים תזונתיים מבוססים המפ.

ל-Cannbis Basics יש מוצרים מבוססים המפ למכירה בכל העולם ומוצרים הכוללים THC למקומות בהם קנאביס חוקי. אמנם CBD שהוא המרכיב הרפואי בצמח הקנאביס נמצא בשמן ההמפ, הוא מכיל הרבה פחות מאשר בקנאביס כמו גם טרפנים (קבוצה של תרכובות אורגניות) רפואיים כמו THC, CBN ו CGB. המרכיב בעל התכונות האנטי דלקתיות ונוגדות חמצון מצוי ב CBD, אבל הוא עובד הכי טוב עם קנאבינואידים וטרפנים נוספים. מה שנקרא מאפקט הפמליה.

צריך להבין שמוצרים שנועדו לשימוש חיצוני על העור ומכילים שמן קנאביס, והם לא משפיעים באופן פסיכואקטיבי. THC נקשר לקולטני CB2 שמפיקים יחד תחושה של רוגע מבלי לחדור למערכת הדם. הרבה מהמתנגדים לשימוש בקנאביס לא מודעים לזה.

אולי המוצרים הללו והטיפול שלהם בפצעונים, יביאו איתם גם שינוי בסטיגמה שיש לשימוש בקנאביס.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות