ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

הצילו: איך מייבשים קנאביס שנרטב?

שתפו את החברים

אחסון נכון של פרחי קנאביס צריך להתבצע תמיד במקום קריר ויבש, כי אין דבר יותר מבאס מג’וינט רטוב או מעובש שמתפתח וגורם לנו לזרוק פרחים לפח. אם בכל זאת החומר נרטב לכם קצת, לא צריך ישר להרים ידיים, ויש כמה…

אחסון נכון של פרחי קנאביס צריך להתבצע תמיד במקום קריר ויבש, כי אין דבר יותר מבאס מג’וינט רטוב או מעובש שמתפתח וגורם לנו לזרוק פרחים לפח. אם בכל זאת החומר נרטב לכם קצת, לא צריך ישר להרים ידיים, ויש כמה דברים שכדאי לכם לעשות. הנה 2 דרכים יצירתיות שיכולות לעזור לכם להציל קנאביס שנרטב:

קנאביס ומים (או יותר נכון לחות גבוהה) הם לא חברים טובים, ולכן צרכנים חכמים יודעים שיש להקפיד להרחיק מים או כל נוזל אחר מהפרחים היבשים.

עם זאת, לכל אחד קורה שנשפכת פה ושם כוס מים על הקססה, שלא לדבר על גשם פתאומי שיכול לתפוס אתכם באמצע טיול בטבע, אך למרבה המזל גם לקנאביס רטוב יש פתרון.

סבלנות זה שם המשחק – מה לעשות שהוויד נרטב?

הדבר הראשון שיש לדעת בנוגע לייבוש קנאביס, לא רק אחרי שנרטב אלא גם בייבוש הראשוני שלו אחרי הגידול, זה ששם המשחק הוא סבלנות. לא יעזרו לכם טריקים של אוויר חם ונפנופים, והדבר הכי חשוב הוא לחכות – לפחות יומיים או שלושה במקרה שהקנאביס שלכם נרטב היטב.

ייבוש קנאביס – יש להתאזר בסבלנות ולא לזרז את התהליך

רובכם וודאי חושבים “יומיים שלושה?! זה מלא זמן!”, אבל עם קצת אמונה, הרבה סבלנות ואיפוק הפרח שלכם יחזור לקדמותו וניתן יהיה לעשן אותו כאילו מעולם לא צלל לטבילה במים. על כך נוסיף ונאמר שלאף אחד אין כוח באמת לחכות נטו, אז כמובן שישנן כמה שיטות שאפשר ליישם כדי לזרז את התהליך.

מלבד להאמין ולקוות, פשוט תעקבו באופן מדויק אחר כמה צעדים בסיסיים. לפניכם שתי שיטות לייבש את הוויד הרטוב שלכם:

1. שיטת הנייר

תחילה, שמים את פרחי הקנאביס הרטובים בנייר סופג או בשקית נייר חומה, ומניחים אותם במקום מוצל ויבש. אם אפשר, מומלץ לוודא שיש זרימת אוויר בחדר על ידי פתיחת חלון או הפעלת מאוורר.

ייבוש קנאביס בשקיות נייר
ייבוש קנאביס בשקיות נייר

לאחר כ-3 שעות יש להחליף את הנייר שעוטף את הקנאביס, ויש לעשות כן בזהירות ומבלי לגעת בפרחים בידיים חשופות. בעת החלפת הנייר יש לוודא שלא הצטבר עובש בפרחים על ידי בדיקה ויזואלית יסודית.

אם עשיתם הכל נכון, בתוך יומיים עד שלושה הקנאביס אמור להתייבש לגמרי.

2. שיטת האורז

הניחו את הקנאביס הרטוב בצנצנת זכוכית ומלאו אותה באורז, כך שהפרחים הרטובים ייקברו בתחתיתה, ולאחר מכן תנו לצנצנת לנוח במקום חשוך ומוצל במשך יום שלם. גם בשיטה הזו, למרות שהדבר פחות רלוונטי, יש בכל זאת לוודא שקיימת זרימת אוויר בחדר בכדי למנוע עובש.

אורז – חומר מצוין למזעור נזקי מים

כאשר הפרחים נראים יבשים למדי, בדקו היטב שאין עליהם עובש, והעבירו אותם לחתיכה של נייר סופג למספר שעות, על מנת להיפטר משאריות הלחות שנפלטו מהפרחים אך עדיין צמודות אל חלקם החיצוני.

לא לחפש קיצורי דרך – הימנעו מחום ואור

בשל אורכו הלא מבוטל של תהליך הייבוש, במיוחד במצב בו מדובר בחומר שכבר היה יבש ונרטב בטעות, מאד מפתה לנסות דרכים מהירות ופשוטות יותר לייבוש הפרחים, כמו שימוש בפן, חימום במיקרוגל או ייבוש בשמש חשופה לכמה שעות.

חשוב מאד לדעת כי בעוד דרכים אלו אמנם יקצרו את זמן הייבוש, הן יפגעו באיכות החומר ויקטינו את כמות הטריכומות שהוא מכיל. החומרים הפעילים בצמח רגישים מאד לחום גבוה וקרינת UV, וכל פעולה מזרזת ייבוש תגרום לאובדן של חלק ניכר מהם.

בנוסף לאובדן ההשפעה, ייבוש קנאביס באחת מהשיטות הללו עשוי להפוך את הפרחים שלכם לקשים יותר ופחות נעימים לעישון.

בשורה התחתונה – על מה הכי חשוב להקפיד כשמייבשים קנאביס?

כאשר אתם מתמודדים עם קנאביס רטוב, הדבר שהכי חשוב להימנע ממנו זה עובש. אם הפרחים שלכם נגועים בעובש או שהצטבר עליהם עובש בתהליך הייבוש, צר לי לבשר לכם, אבל צריך להיפטר ממנו מאחר ועישון עובש עלול להיות מאד מסוכן לבריאות.

עובש בפרחים? לצערנו תאלצו לזרוק את כולם לפח

עוד דבר שחשוב לציין הוא שבמידה והקנאביס שלכם נרטב כתוצאה ממי ים או בריכה, כדאי לזרוק אותו לפח ולא לנסות לייבש אותו. נכון, זה מבאס, אבל עישון של מלח ים או כימיקלים מהבריכה זה לא הרעיון הכי חכם.

לאחר שביצעתם את אחת משיטות הייבוש המומלצות, הפרחים שלכם אולי לא ייראו הכי טוב, אבל הם בהחלט יהיו שמישים וממסטלים. אז בפעם הבאה שנרטב לכם פרח – אל תילחצו, בצעו את התהליך צעד אחר צעד, ושמרו על סבלנות.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות