ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
בדרוקן

בדרוקן הופכת לספקית הקנאביס הראשונה בעולם עם תקן GMP

שתפו את החברים

בעקבות בדיקות מקיפות של משרד הבריאות ההולנדי, חברת בדרוקן (Bedrocan) ההולנדית הפכה למגדלת הקנאביס הרפואי הראשונה בעולם העומדת בתקן הרפואי האירופי של תנאי ייצור נאותים (GMP). זוהי הפעם הראשונה שספק קנאביס רפואי עומד בתקינה ברמה כזאת גבוהה. מתקני הייצור של…

בעקבות בדיקות מקיפות של משרד הבריאות ההולנדי, חברת בדרוקן (Bedrocan) ההולנדית הפכה למגדלת הקנאביס הרפואי הראשונה בעולם העומדת בתקן הרפואי האירופי של תנאי ייצור נאותים (GMP). זוהי הפעם הראשונה שספק קנאביס רפואי עומד בתקינה ברמה כזאת גבוהה. מתקני הייצור של בדרוקן בקנדה וצ’כיה צפויים לעמוד בתקן שנה הבאה.

GMP הוא התקן הגבוה ביותר בו יצרן תרופות צריך לעמוד בתהליכי הייצור שלו. תקן GMP מבטיח את האיכות הגבוהה ביותר באיכות הקנאביס ותהליכי הגידול שלו.

טג’אלינג ארקלנס (Tjalling Erkelenes) יו”ר החברה אמר “זאת הכרה משמעותית. תמיד שאפנו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כעת דרך העבודה שלנו מוכרת באופן רשמי על ידי הרשויות”

משנת 2003 בדרוקן מספקת קנאביס רפואי עם סטנדרטיזציה של חומרים פעילים. זוהי החברה היחידה המספקת תפרחות קנאביס עם הרכב ידוע וקבוע של קנאבינואידים וטרפנים. הקנאביס שבדרוקן מגדלת בהולנד מספוק למטופלים וחוקרים בהולנד, גרמניה, פינלנד, ישראל, מקדוניה ופולין. באוסטרליה משתמשים בקנאביס של בדרוקן במחקר הקליני הראשון של אידוי קנאביס.

פרי דוידסון, המנכ”ל ומייסד Syqe Medical אשר משתמשים בקנאביס של החברה במשאף שהם מפתחים אמר: “סייקי מדיקל פיתחה את המשאף הראשון לקנאביס המספק רמת דיוק של תרופות מסורתיות. גורם חיוני ליכולת שלנו לספק פתרון ברמה של תרופה הוא הקנאביס של בדרוקן והאיכות הבלתי מתפשרת שלהם. תקן GMP שהשיגו בדרוקן מסמל קפיצה גדולה קדימה עבור הקנאביס הרפואי והקבלה שלו כטיפול מקובל על ידי הקהילה הרפואית”

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות