ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ירוק בעולם

ירוק בעולם: נברסקה ואוקלהומה נגד קולורדו, דרום אפריקה מרססת שדות מהאוויר

שתפו את החברים

אוקלהומה ונברסקה מנסות לעצור את תעשיית הקנביס המתפתחת בקולורדו ירוק בעולם – על אף שבית המשפט העליון של ארה”ב דחה לאחרונה תביעה ממדינות אוקלהומה ונברסקה בדרישה לסגור באופן מיידי את תעשיית הקנאביס קולורדו, דו”ח חדש מראה ששתי המדינות שהאיסור בקנאביס…

אוקלהומה ונברסקה מנסות לעצור את תעשיית הקנביס המתפתחת בקולורדו

ירוק בעולם – על אף שבית המשפט העליון של ארה”ב דחה לאחרונה תביעה ממדינות אוקלהומה ונברסקה בדרישה לסגור באופן מיידי את תעשיית הקנאביס קולורדו, דו”ח חדש מראה ששתי המדינות שהאיסור בקנאביס חל בהן, לא מפסיקות להמציא טקטיקות מלחמה כדי לחבל בעשב.

כל התלונות בעצם זהות – הן טוענות כי יישום לתיקון 64, בדרך זו או אחרת, מייצר קשיים על שוטרים ואזרחים כי החוק מנוגד למגמת הממשל הפדרלי (היי טיימס).

http://goo.gl/rB7CcK

 

למרות האזהרות, דרום אפריקה ממשיכה לרסס שדות קנאביס ברעל

המלחמה בסמים בדרום אפריקה לוקחת צעד אחד קדימה,ואולי נכון יותר לומר אחורה: ריסוס של חומרים רעילים על שדות קנאביס. מה שכמובן משפיע באופן ישיר על התושבים, על היבול והאוכל שלהם.

 

https://goo.gl/2PdiHb

נשיא מקסיקו מציע שינוי משמעותי ודרמטי במדיניות הסמים

נשיא מקסיקו, מדינה שמדיניות האפס סובלנות שלה נגד סמים הובילה לצמיחת קרטלים ומאבקי כנופיות עקובים מדם, אנריקה פניית נייטו, מציע לגליזציה על תרופות מבוססות קנאביס, העלאת כמות  (ל-28 גרם)  שמשתמשים יכולים לשאת איתם, ושחרור אסירים על עבירות קנאביס קטנות.

http://goo.gl/yZjqqz

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות