ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

הפגנה עצומה על סטטוס הקנאביס ב – 2 באפריל מול הבית הלבן

שתפו את החברים

אם אתם מוצאים את עצמכם בוושינגטון די סי ב2 באפריל, לא כדאי לפספס את מה שהולך להתרחש מול הבית הלבן. הקומיקאי ביל מאהר נתן השראה להמונים להתאגד בפנסלביניה אווניו מול הבית הלבן ביום שבת, הדוברים ידרשו שהנשיא אובמה ישנה את…

אם אתם מוצאים את עצמכם בוושינגטון די סי ב2 באפריל, לא כדאי לפספס את מה שהולך להתרחש מול הבית הלבן.

הקומיקאי ביל מאהר נתן השראה להמונים להתאגד בפנסלביניה אווניו מול הבית הלבן ביום שבת, הדוברים ידרשו שהנשיא אובמה ישנה את סטטוס הקנאביס בלי הקונגרס, מכיוון שיש לו את הכוח לעשות זאת, ושיתנצל בפני אמריקאים שנעצרו ונאסרו על ׳פשעי קנאביס׳.

סטטוס הקנאביס

הקהל יקבל את ההזדמנות לבצע מרי אזרחי.

על מנת להדגיש את הקריאה לשינוי סטטוס הקנאביס כחלק מרשימת הסמים הקשים הפדרלית, המפגינים בחרו ב 2 באפריל באופן אירוני, ולא ב 20 באפריל כפי שמצופה. השעה נותרה בעינה 4:20.

*באנגלית – רשימת הסמים המסוכנת נקראת Schedule 1 המשמעות של שינוי הסטטוס היא reschedule, מאותה סיבה הם שינו את התאריך reschedule.

סטטוס הקנאביס

״יש ביקוש לזה עצום כרגע ויש לנו את כל התמיכה״ אומר אדם אידינג׳ר Eidinger, מארגן הקמפיין.

״אנחנו קוראים לכולם להצטרף אלינו, מדובר בהתגייסות לאומית. חלק מאיתנו כנראה יסיימו בבית מעצר וזה בסדר. זה הכרחי בשלב הזה.״

ההפגנה הזאת אולי נשמעת מופרכת ולא מציאותית אבל למארגנים יש רקורד של הצלחה.

 

הקבוצה הובילה את יוזמת 2014 בהצבעה, שזונחת את כל העונשים המקומיים על החזקה של כמות קטנה וגידול קנאביס. במרץ 2015 הקבוצה יזמה שני אירועים גדולים בהם חילקה זרעי קנאביס, קוראת תיגר על הרפובליקנים שחסמו מכירות מוסדרות.

הקמפיין ותומכיו תהו האם לצאת להפגנה אחרי התכנית של ביל מאהר ב HBO שם הוא הזהיר שכל עוד יש איסור פדרלי, הליגליזציה המדינית פגיעה. מאהר עישן ג׳וינט כשהוא מזהיר שליגליזציה רחוקה מלהיות עניין סגור.

 

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות