ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
המאפרה החדשה של סנופ דוג - דונאלד טראמפ

המאפרה החדשה של סנופ דוג – דונאלד טראמפ

שתפו את החברים

הראפר הידוע סנופ דוג מפוצץ את האינטרנט (שוב) והפעם עם מאפרה חדשה בדמותו של הנשיא דונאלד טראמפ, שהפכה “לאהובה עליו במיוחד” לאור התנגדותו לנשיא השנוי במחלוקת, והאפשרות שהיא מספקת לאפר לו איזה כובע משעשע. הנשיא, כהרגלו, לא מתייחס ברצינות יתרה…

הראפר הידוע סנופ דוג מפוצץ את האינטרנט (שוב) והפעם עם מאפרה חדשה בדמותו של הנשיא דונאלד טראמפ, שהפכה “לאהובה עליו במיוחד” לאור התנגדותו לנשיא השנוי במחלוקת, והאפשרות שהיא מספקת לאפר לו איזה כובע משעשע. הנשיא, כהרגלו, לא מתייחס ברצינות יתרה לביקורת של מפורסמים או מחזיר להם תשובה.

כמה חודשים בודדים אחרי שהראפר חובב הקנאביס, הסנסציות והרעש התקשורתי סנופ דוג הרעיד את האינטרנט עם ג’וינט שמנמן מול הבית הלבן וקריאה ברורה של “ז על הנשיא” אל מול מעון השלטון, חוזר “מסע ההסברה” העצמאי שלו נגד נשיא ארה”ב דונאלד טארמפ לסיבוב נוסף.

כמובן שגם הפעם מדובר במשהו שכולל איזה ג’וינט עסיסי, כמו כל דבר כנראה בחיים של סנופ דוג, אך עתה מדובר דווקא באפר של ג’וינט ובמאפרה חדשה בדמותו של הנשיא הנבחר, שלדבריו של סנופ הפכה “לחביבה עליו במיוחד” בעת האחרונה.

עצם קיום המאפרה, חפץ לכאורה לא מכובד ובעיקר כאשר נעשה בו שימוש מכוון לגנאי, בדמותו של נשיא ארה”ב, לא מספיק לראפר המחאתי, ולכן הוא אפילו העניק לה כינוי – Ash Trash (משחק מילים על “מאפרה” בשילוב המילה זבל) – שתופס בעיקר באנגלית ומבטא את המחשבה העיקרית שמביע סנופ בפומבי לא פעם נגד טראמפ.

למעשה, המילה “זבל” יכולה לתאר בקצרה (ואפילו בנימוס יחסית למקור) את היחס והדעה של סנופ על כל מה שקשור לנשיא החדש, החל מאופן ותהליך בחירתו, דרך עמדותיו הציבוריות ועד לחוסר המעש שהוא מפגין בנושא הלגליזציה ובנושאים חברתיים אחרים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by snoopdogg (@snoopdogg) on

תמונת המאפרה החדשה הועלתה לחשבון האינסטגרם של סנופ, אחריו עוקבים כמעט 29 מיליון אנשים מכל רחבי ארה”ב ורבים גם מישראל, והיא זכתה לכמעט 900 אלף לייקים בכמה ימים בודדים.

בחודשים האחרונים “מסע ההסברה” של סנופ דוג (כך הוא מכנה את זה) נגד טראמפ הפך לטקס יומי בחשבון האינסטגרם שלו, שמשמש כמעט כמו ערוץ חדשות פרטי מכיוון שיש בו תנועת גולשים רבה מאד.

כמעט בכל יום מעלה סנופ לחשבונו תמונות פרשנות לידיעה חדשותית, דעה אקטואלית או עמדה פוליטית, שרובן כוללות בין היתר ביקורת נוקבת ונחרצת לפועלו ועמדותיו של הנשיא. ולא סתם הוא נחשב היום לאחד הסלבס האמריקאים שהכי מתנגדים לטארמפ.

הנשיא טראמפ, שבפעם הקודמת היה חייב להתייחס למחאה שיצר סנופ ברשת אחר שזה עישן באיזור אסור אל מול הבית הלבן, וטען כי הוא מבזה את הממסד ואינו מביע את מחאתו בדרך ראויה, ככל הנראה לא התייחס הפעם למחאה היצירתית ונתן לגליה לדעוך בשקט ברשת.

סנופ מצידו לא המשיך לאפר על הנושא והסתפק בתמונה הבודדת הזו, שלא כמו בפעם שעברה בה המחאה התחלקה ל-5 חלקים וצולמה בשתי מצלמות. גם הפעם, את מרבית העבודה השחורה עושים הגולשים והטוקבקיסטים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. שי ניצן |

    פ’חחחחחח הוא לא רואה בעיניים המטורף הזה!!!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות