ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
גלעד ארדן

ח״כ שרן השכל לקראת פגישתה הערב עם גלעד ארדן

שתפו את החברים

הערב ייפגשו ח״כ שרן השכל וחבר מפלגתה השר גלעד ארדן, על מנת לנסות להגיע להבנות בנוגע להצעת התיקון לחוק לאי הפללה שאמורה לעלות להצבעה ביום ראשון בוועדת השרים לחקיקה. בשבוע האחרון דף הפייסבוק של השר הוצף בפניות הציבור לתמוך בהצעת…

הערב ייפגשו ח״כ שרן השכל וחבר מפלגתה השר גלעד ארדן, על מנת לנסות להגיע להבנות בנוגע להצעת התיקון לחוק לאי הפללה שאמורה לעלות להצבעה ביום ראשון בוועדת השרים לחקיקה.

בשבוע האחרון דף הפייסבוק של השר הוצף בפניות הציבור לתמוך בהצעת החוק ומתוכננת גם הפגנה מול ביתו בשבוע הבא. נראה כי רבים מתפקדים לליכוד בנסיון להביא שינוי וגם מפורסמים רבים צילמו את עצמם, מה שהפך מהר מאוד לויראלי, מביעים תמיכה בהצעת החוק.

 

בתכנית הבוקר התעמתה השכל עם גלעד היימן דובר הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול. היימן ציין כי מאז הלגליזציה בקולורדו חלה עלייה בקרב בני נוער בשימוש בקנאביס. אנחנו לא יודעים מאיפה הוא מביא את הנתונים הללו, כייון שבארה״ב דווח אחרת לא חלה עלייה בשימושבקרב בני נוער גם מגזין פורבס דיווח שעל פי מחקר שערך, לא חלה עלייה בשימוש בקרב בני נוער מאז לגליזציית קנאביס רפואי בארה״ב.

 

בליכוד אופטימים לגבי הצעת החוק ומאמינים שהיא תעבור. ״בליכוד הרוב הכמעט מוחלט תומכים באי הפללה, לא מבין את ההסתייגויות של גלעד ארדן בנושא. אולי נשאר אצלו משהו מהתקופה שהיה יו״ר אל סם.״ אומר יונתן סורוצקין, יו״ר מטה הליברלים בליכוד. קבוצת פעילים גדולה וחזקה שמנסים לקדם בין השאר גם לגליזציה.
״אני מאוד אופטימי״ הוא אומר, ״לא בהכרח לגבי הפגישה הערב בין ח״כ השכל והשר ארדן, אבל שכן ההצעת חוק תעבור. מה שחשוב הוא שנמשיך להפגין כוח פוליטי גם בתוך הליכוד וגם מחוצה לו.״

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות