ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

עיריות בארה”ב באי הפללה – קנס במקום כלא

שתפו את החברים

לאחר 80 שנה של איסור וסטיגמה, עיריות בארה”ב נוקטות בפעולות של אי הפללה על החזקת קנאביס. ראש עיריית טמפה, פלורידה בוב בקהורן Buckhorn הצהיר כי ״כליאת אנשים בעיקר צעירים על החזקת כמות קטנה של קנאביס, משנה את נתיב הקריירה שלהם…

לאחר 80 שנה של איסור וסטיגמה, עיריות בארה”ב נוקטות בפעולות של אי הפללה על החזקת קנאביס.

ראש עיריית טמפה, פלורידה בוב בקהורן Buckhorn הצהיר כי ״כליאת אנשים בעיקר צעירים על החזקת כמות קטנה של קנאביס, משנה את נתיב הקריירה שלהם באופן אבסולוטי. מרגע שהם נכנסים למערכת בתי הסוהר הם לנצח מצולקים ולנצח יהיה להם רישום על כך.״

ראש העיר בקהורן הבין שלכלוא סטלנים ולהרוס להם את החיים זה דבר טיפשי ורע לחברה והוא החליט לעשות משהו בנידון. הוא הוציא צו שמאפשר לשוטרים לתת קנסות לאנשים שמחזיקים עד 20 גרם במקום לעצור אותם.

החוק החדש אומר שאם נתפסתם עם כמות שנתונה תחת המגבלה החוקית, תאלצו לשלם קנס של 75 דולר. הקנס הזה עולה ל 150 דולר אם נתפסתם בפעם השנייה, 300 דולר בפעם השלישית ו450  דולר על הפרות חוזרות.

 

מעבר לעובדה שהחוק הזה עוזר לצעירים להמשיך בחייהם מבלי להיות מאויימים תעסוקתית זה גם יחסוך לעיר טמפה המון כסף ומשאבים שהיו הולכים על כליאה. מה שמשתמע מכך הוא שהם יוכלו להקצות משאבים כדי למנוע פשעים אמיתיים בניגוד לחיסול באז של איזה נער שבסך הכל רוצה לחסל איזה תפוצ׳יפס.

קהילות נוספות בפלורידה מאמצות חוקים דומים מה שמוכיח שבעצם כל מה שנדרש זה פוליטיקאי מבריק אחד שמכיר בטיפשות הסטטוס קוו ופוליטיקאים נוספים כבר יתעוררו ויריחו את ״הפרחים״.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות