ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מכשיר אידוי קנאביס

איך לאדות קנאביס? כיצד להשתמש במכשיר אידוי? התשובות לשאלות הכי נפוצות

שתפו את החברים

איך לאדות קנאביס? טרנד האידוי מתפשט במהירות בכל העולם, וגם כאן בישראל המודעות מתחילה לעלות – שיח ברשתות החברתיות, חנויות חדשות שנפתחות, מוצרים חדשים, ואפילו קבוצה בטלגראס (טלגראס מכשירי אידוי). עוד ועוד אנשים ומגלים את התחום החדש הזה – אך מדובר…

איך לאדות קנאביס? טרנד האידוי מתפשט במהירות בכל העולם, וגם כאן בישראל המודעות מתחילה לעלות – שיח ברשתות החברתיות, חנויות חדשות שנפתחות, מוצרים חדשים, ואפילו קבוצה בטלגראס (טלגראס מכשירי אידוי). עוד ועוד אנשים ומגלים את התחום החדש הזה אך מדובר בחוויה מעט שונה מעישון, ונשאלות הרבה שאלות כגון: איך אני יודע שסיימתיאיך מנקים את מכשיר האידויוהאם לזרוק את השאריות לאחר האידוי? על כל אלה ועוד נענה לכם כאן. 

וייפ, וייפי, וייפורייזר, וופורייזר
וייפורייזר מומלץ ויפי – הכי טוב שיצא לנו לדגום

 

 

אז נעבור ישר לשאלה הראשונה

  1. איך לאדות קנאביס – קניתי מכשיר אידוי קנאביס חדש, מה צריך לעשות לפני השימוש?

לאחר קניית מכשיר חדש  מומלץ לטעון את הסוללה במלואה, על פי הוראות היצרן. לאחר טעינת המכשיר, מומלץ להפעיל את המכשיר למספר דקות על הטמפרטורה הגבוהה ביותר על מנת לסלק חלקיקי מתכת או פלסטיק  שייתכן ונותרו מתהליך הייצור. לאחר שביצעתם את התהליך הזה – המכשיר מוכן לשימוש.

  1. איך לאדות קנאביס – האם אפשר להשתמש במכשיר אידוי קנאביס אחד כמה אנשים במקביל?

התשובה לשאלה זו תלויה במכשיר שיש לכם. במכשירי אידוי נייחים (שולחניים) ניתן להשתמש כמה אנשים במקביל, כך גם במכשירים ידניים (הפועלים על ידי מצית, ולא סוללה). במכשירי אידוי ניידים המופעלים על ידי סוללה, לא מומלץ להשתמש כמה אנשים במקביל. מכשירים אלו מתאימים לשימוש של אדם אחד בלבד, כאשר מדובר בשימוש של דקות בודדות והשואף לוקח הפסקה קלה לאחר כל שאיפה (צריך זמן להוציא את האדים, לא?). שימוש אינטנסיבי במכשירים אלו יפגע בסוללה ולפעמים גם במכשיר עצמו, ובדרך כלל המכשיר לא יתפקד במיטבו.

  1. איך לאדות קנאביס – איך אדע שהחומר נגמר?

בשונה מעישון, הקנאביס לאחר האידוי נשאר קנאביס. החומר לא נשרף או נעלם – אז האם הוא נגמר? הדרך הטובה ביותר לדעת שסיימתם היא כאשר – אין אדים. כאשר התאדו כל השמנים בצמח הוא פשוט יפסיק להוציא אדים.

איך לאדות קנאביס
הסימן הטוב ביותר לכך שנגמר החומר הוא שהאדים מפסיקים לצאת

על מנת לוודא שהחומר נגמר תוכלו להגביר את הטמפרטורה של המכשיר לרמה המקסימלית הרצויה ונסו לראות האם עוד יוצאים אדים לאחר שאיפה איטית וארוכה. ניתן להשתמש בפנס על מנת לראות את האדים טוב יותר. לאחר האידוי החומר צריך לצאת בצבע חום שוקולד, להתפורר בקלות ולהיות חסר טעם וריח.

  1. איך לוקחים שאיפה ממכשיר אידוי?

שאיפה ממכשיר אידוי שונה במעט משאיפה מסיגריה. שאיפה ממכשיר אידוי היא איטית וארוכה. המטרה שלנו היא לחמם את החומר לאט ולאורך זמן. שאיפה ממוצעת אמורה לקחת בסביבות 5 שניות ולהתבצע ללא מאמץ רב. משיכה מהירה יותר תשלב יותר אוויר בתערובת, בעוד שמשיכה איטית תביא לנו יחס טוב בין אוויר לאדים.

  1. כמה חומר צריך לשים במכשיר?

התשובה לשאלה זו תלויה במכשיר שיש לכם. לכל מכשיר יש גודל מיכל שונה ולכל יצרן יש הוראות שונות אודות השימוש במכשיר. הכמות הממוצעת שמכשיר אידוי מחזיק היא 0.2 – 0.3 גרם. עם זאת ישנם מכשירים שניתן להכניס אף יותר קנאביס.

אידוי קנאביס
גודל תא החימום משתנה ממכשיר למכשיר

על מנת להגיע לתוצאות מרביות – מומלץ למלא את המיכל עד הסוף בדחיסה עדינה בלבד. עשו זאת פעם אחת, הוציאו את החומר ובדקו את משקלו – כך תדעו כמה חומר צריך לשים במכשיר.

  1. באיזה טמפרטורה להשתמש?

טווח הטמפרטורות בהם החומרים הפעילים בקנאביס מתאדים הוא בין 125 ל-220 מעלות. בטמפרטורות הנמוכות משתחררים יותר טרפנים. הטרפנים אחראיים בעיקר על הטעמים והארומות אך גם על וויסות ההשפעה של החומרים הפעילים. בטמפרטורות הגבוהות יותר ישתחררו יותר קנבינואידים, שאחראים על הרגשת ה”היי” האהובה. למיצוי מקסימלי של הפרח מומלץ להתחיל בטמפרטורות נמוכות (לדוגמה: 170 מעלות) ולעלות לאט לאט לטמפרטורות הגבוהות (210 מעלות). יש שיעדיפו לוותר על חלק מהטעמים ולהתחיל בטמפרטורה גבוהה (לדומה 200 מעלות) ולסיים את הסשן בטמפרטורה גבוהה יותר (220 מעלות)

ההה כדי לקבל את הטעם והארומה המלאים לא מומלץ לעבור את ה-205 מעלות

לאחר מספר ימים של שימוש תוכלו לפתח את השיטה המועדפת עליכם ואף תוכלו לשלוט באפקט טוב יותר.

מומלץ לקרוא גם: מהי הטמפרטורה המומלצת לאידוי קנאביס?

  1. כיצד מנקים את המכשיר ובאיזו תדירות?

את מכשירי האידוי יש לנקות פעם בכמה ימים, מומלץ לא להגיע למצב בו המכשיר מלוכלך מדי – זה יקשה מאוד על תהליך הניקוי. שיטת הניקוי משתנה ממכשיר למכשיר ומומלץ לקרוא את הוראות היצרן לניקיון המכשיר. ה”לכלוך” במכשיר האידוי שלכם הוא בעצם שמני קנאביס בריאים, טהורים ו… דביקים. מים וסבון לא יעזרו במקרה הזה ותידרש עזרה של מעט אלכוהול. מומלץ לקנות אלכוהול 95% ולא להסתפק באלכוהול 70%, ההבדל הוא גדול והאלכוהול 95% מפרק את השמנים בקלות ובמהירות רבה יותר.

במידה ולמכשיר שלכם יש חלקים מתפרקים, ניתן להשרות אותם כמה דקות באלכוהול ולאט מכן לשטוף במים. אין צורך לזרוק את האלכוהול או לשפוך אותו, וניתן למחזר אותו. את תא המילוי יש לנקות כאשר המכשיר הפוך (כאשר תא המילוי פונה כלפי מטה). בעזרת מקל אוזניים אשר נטבל במעט אלכוהול, מנקים את המכשיר בעדינות. לאחר מכן משתמשים במקל אוזניים יבש על מנת לנגב את שאריות הלכלוך. לאחר הניקוי יש להפעיל את המכשיר למשך מספר דקות על חום מקסימלי על מנת לנקות גם את יתרת האלכוהול.

  1. האם לזרוק את השאריות לאחר האידוי?

בשונה מעישון, לאחר תהליך האידוי הקנאביס נשאר – קנאביס. הוא לא הופך לאפר ולא נעלם. שאריות אלו נקראות ABV (ראשי תיבות של Already Been Vaped) שאריות אלה אינן זבל משום שהן מכילות עוד אחוזים בודדים של חומר פעיל. לאחר שאוספים כמות מכובדת ניתן לעשות בה כמה שימושים. הדרך הטובה ביותר להשתמש בABV היא פשוט לאכול אותו כמו שהוא. פרוסת לחם עם שוקולד ו-3 או 4 גרם של ABV תוכל לספק לכם חוויה נהדרת.

  1. האם חובה לסיים את כל החומר לאחר הדלקת המכשיר?

התשובה היא לא. לאחר הדלקת המכשיר ניתן להשתמש בו כמה שרוצים ולאחר מכן פשוט לכבות את המכשיר. מומלץ לקחת כמה שאיפות לאחר הכיבוי על מנת לקבל את האדים שנשארו במכשיר ובכך גם לעזור לקירור מהיר של החומר. ברגע שהטמפרטורה במכשיר תרד מעט, תהליך האידוי ייפסק והחומר יחכה לכם עד לחימום הבא.

  1. ואם כל זה לא עוזר?

משום שכל מכשיר הוא שונה ולפעמים נדרשת מעט “טכניקה”, ההמלצה האולטימטיבית היא פשוט לחפש סרטונים ביוטיוב של אנשים שמשתמשים באותו מכשיר כמו שלכם. תקשיבו למה שהם אומרים ותסתכלו מה הם עושים, אם תעשו בדיוק כמוהם – תקבלו את אותן התוצאות בדיוק. ברגע שתצליחו ותבינו איך זה עובד – תוכלו לחזור על הפעולות שלכם וכך ללמוד.

מומלץ לקרוא גם:

אידוי קנאביס – היתרונות

 

8 עובדות על קנאביס שכדאי לכם לדעת

 
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 3

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. DVORA |

    שלום.
    ראיתי את המכשיר שכולם אומרים שזה “המרצדס” של מכשירי האידוי היכן קונים אותו הכי בזול ואם באמת שווה את המחיר?!?
    תודה על מענה כנה.
    דבורה.

    1. מתן טמיר |

      תוכלי למצוא כאן את המדריך המלא http://www.cannna.co.il/מדריך-לרכישת-מאדה-וופורייזר/

    2. pelegf |

      הכי טוב זה וייפי

שינוי גודל גופנים
ניגודיות