ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
גידול קנאביס ביתי למטופלים

איך מגדלים קנאביס ? מדריכי גידול – המומלצים של 2018 לקראת השנה החדשה

שתפו את החברים

איך מגדלים קנאביס ? שנת 2018 כמו שנים רבות לפניה סימנה עוד התקדמות לתעשיית הקנאביס הישראלית בכלל ולתעשיית הגידול הביתי בפרט, לפחות מבחינת היחס המשטרתי שהולך ופוחת. הנה 5 מדריכי הגידול הנבחרים של 2018, שיהיה עם מה להתחיל את השנה…

איך מגדלים קנאביס ? שנת 2018 כמו שנים רבות לפניה סימנה עוד התקדמות לתעשיית הקנאביס הישראלית בכלל ולתעשיית הגידול הביתי בפרט, לפחות מבחינת היחס המשטרתי שהולך ופוחת. הנה 5 מדריכי הגידול הנבחרים של 2018, שיהיה עם מה להתחיל את השנה החדשה שבאה עלינו לטובה אז איך לגדל קנאביס המדריכים של 2018:

אז איך מגדלים קנאביס ? גידול קנאביס ביתי הוא אפיק שלנצח יישאר, בין אם בקרב מטופלים שמאסו ברפורמה ובממסד והחליטו לספק לעצמם את התרופה שהם זקוקים לה ובין אם בקרב צרכני פנאי שפשוט החליטו לעשות בשכל.

למרות שאין נתונים שיכולים להצביע על גדילה שהתרחשה השנה בהיקף “תעשיית” גידול הקנאביס הביתי בישראל, מאחר וזו כמובן אינה חוקית ואינה רשומה, כן ניתן להצביע על ירידה ניכרת בפעילות המשטרתית ובעיקר בפעילות המשפטית נגד מגדלים ביתיים, ובהתאם על מספר הולך וקטן של גוזרי דין ועונשים שניתנים למגדלים שנתפסו.

ירידה בפעילות זו, כך ניתן לשער, נותנת רוח גבית לתחום שעדיין מתנדנד בין אקסטרני למקובל, וגם השנה ניתן לראות התעניינות מרובה במדריכים, רשימות טיפים והסברים בסיסיים על גידול קנאביס.

לפניכם 5 המדריכים הנקראים ביותר של השנה, לפי סדר דירוגם על ידי הגולשים:

1. משתבח עם הזמן – איך מגדלים קנאביס – יישון וייבוש קנאביס כמו מקצוענים

תהליך הגידול של הקנאביס הוא כמובן זה שיקבע מהי התוצאה הסופית שתצא לכם, אבל כמעט לא פחות ממנו הוא תהליך הייבוש והיישון של התוצרת שלכם, שיכול להפוך אותה לאיכותית במיוחד אך גם עשוי לפגוע בה מאד.

ייבוש קנאביס – לא תולים סתם ככה

ייבוש קנאביס כהלכתו והכנסתו לתהליך יישון תקין יקבעו בסופו של דבר את טיב התוצרת הסופית, ואם תדעו לעקוב אחרי כל הכללים וליצור את הסביבה המושלמת, התוצאות יהיו בהתאם.

2. איך מגדלים קנאביס – זיהוי והדברת מזיקים – המדריך השלם למזיקים וקנאביס

מזיקים שונים הנמשכים אל צמח הקנאביס או אל המצע בו הוא גדל,יכולים בקלות להפוך לכם מחזור גידול מושלם לערימה של צמחים מתים, וכמובן שחבל.

מזיקים – חובה לדעת לזהות ולהדביר לפני הנזק

ידע בסיסי שיקנה לכם יכולת זיהוי והתמודדות עם מגוון מזיקים שפוקדים בתים רבים בישראל, יכול להיות ההבדל בין מלחמה מוצלחת בזיהום לבין ויתור על הצמחים היפים שלכם. לכן, אל תפספסו את מדריך המזיקים השלם שלנו.

3. איך מגדלים קנאביס – מתי להוריד את פרחי הקנאביס – קציר קנאביס – המדריך המלא

כמעט כל מגדל קנאביס ביתי יוכל להגיד בקלות שהחלק הכי כיף במהלך מחזור הגידול כולו, הוא השלב בו ניגשים לעניינים ומתחילים לקצור את התוצרת המשובחת שהניבו “הילדות”.

קליפורניה: אסיר תובע את הכלא ודורש לעשן קנאביס בחופשיות
לקראת הקציר – המדריך השלם לתוצאות הטובות ביותר
קראו גם: 4 טיפים להפקת מקסימום תוצאות בקציר

שלב הקציר הוא סוג של חג לא רשמי למגדלים, אבל בהחלט מומלץ לקחת אותו באופן רשמי מאד ולבצע אותו על הצד הטוב ביותר, בלי לחפף או לעגל פינות. כדי לדעת איך לבצע את הקציר האידיאלי, אתם מוזמנים לקרוא את מדריך הקציר המלא שלנו.

4. שטיפת מצע הגידול – איך, כמה ומתי?

אחד הדברים שדווקא לא מור למגדלי קנאביס ביתיים, בעיקר למתחילים שבהם, הוא כל הנושא של שטיפת מצע הגידול, כלומר ניקיון שלו מחומרים עודפים בעזרת מים נקיים ללא דישון.

שטיפת המצע - איזון חומציות ומניעת בעיות תזונה ודישון
שטיפת המצע – איזון חומציות ומניעת בעיות תזונה ודישון

שטיפת מצע הגידול מאפשרת מעבר נקי בין צמיחה לפריחה, היפטרות משאריות דישון עודפות או מניעה מראש של בעיות דישון שייצרו חוסרי תזונה אצל הצמחים. שטיפה נכונה תבטיח לכם ייבול נקי, ותמנע מכם בסופו של דבר לעשן חומר מדושן מדי.

5. פרובטיוקה לגידול קנאביס – מחליפים את הדשן בבריאות

פרוביוטיקה היא מילה כללית המתארת סוגים טובים של חיידקים שמתווספים למצע הגידול באופן מלאכותי, ומטייבים את התנאים השוררים בו כדי שהצמחים יוכלו לפרוח ולשגשג בו בהצלחה מרובה.

פרוביוטיקה - החיידקים דואגים לצמחים שלכם
פרוביוטיקה – החיידקים דואגים לצמחים שלכם

חיידקים טובים לצמחים יכולים להיות כאלו שמונעים מהם מחלות (מחסלים חיידקים אחרים או מפתחים עמידות אליהם), עוזרים להם לספח חומרי תזונה מהמצע באופן יעיל יותר, או לחלופין מחזקים את השורשים שלהם. בכל מקרה, אלו חיידקים ששווה להכיר לצמחים שלכם.

למדריכי גידול נוספים אתם מוזמנים לפנות לקטורגיית “למגדל” ושתהיה לכם שנה ירוקה ופורחת.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אהבת חינם לקאנביס תמיד |

    חייב לציין שחסרים לא מעט פרטים. חוץ מהנושא של ההמתנה לקציר ובריאותו של הבייבי, יש עוד כמה אלמנטים מאוד חשובים שחייבים לקחת בחשבון, טמפ’, השקייה, לחות, איוורור לאדמה, הנה כמה טיפים שאף אחד לא מדבר עליהם. וכמובן, טיפוח עצמו של הבייבי, חייב לציין הכתבה שלכם חלקית, ומודה בייבי זה מדע וזה סבלנות, אבל זו אהבת עולם לנצח.

  2. ענת |

    אחלה מדריכים, ממש עזרו לי בתחילת הדרך עד שצברתי ניסיון וביטחון

שינוי גודל גופנים
ניגודיות