ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ארה"ב: 30 ק"ג של סמים ונשק בגן ילדים

ארה”ב: נמצאו 30 ק”ג של סמים ונשק בגן ילדים

שתפו את החברים

מחלק הסמים של משטרת צפון קרוליינה ערך מבצע נרחב של פשיטות על ארגוני פשע הסוחרים בסמים, והגיע למוקד אחד שהיה לא צפוי במיוחד: בית פרטי שבתוכו פעל גן ילדים, ובו הוסתרו 30 ק”ג של קנאביס, קוקאין והרואין, 6 כלי נשק…

מחלק הסמים של משטרת צפון קרוליינה ערך מבצע נרחב של פשיטות על ארגוני פשע הסוחרים בסמים, והגיע למוקד אחד שהיה לא צפוי במיוחד: בית פרטי שבתוכו פעל גן ילדים, ובו הוסתרו 30 ק”ג של קנאביס, קוקאין והרואין, 6 כלי נשק וכמה אלפי דולרים במזומן. המשטרה לא הצליחה להוכיח ששני חשודים שנתפסו במקום שייכים לכנופיית סמים, אך הם ישלחו בכל זאת לעונש מאסר ארוך.

ארגוני פשיעה נוטים להשתמש במבנים נטושים כמו מחסנים ומוסכים ישנים בכדי לאחסן בהם מצבורי סמים, נשק וכסף, אך זוג פושעים ממדינת צפון קרוליינה שבארה”ב, בחרו במקום לא צפוי בכלל כדי להחביא בו סחורה מעיניי החוק.

מדובר בזוג נשוי – ויקטוריה וראשוד אוורט – ששיתפו פעולה לא רק בהפעלת גן ילדים (Tori’s Playhouse) למשפחות מעוטות יכולת בתוך מבנה פרטי שברשותם, אלא גם במעללים אחרים לגמרי, מהסוג שמייצר חבילות גדולות של סמים, כסף שחור וכלי נשק לא רשומים. השניים פעלו ככל הנראה לבדם, אך המשטרה עדיין לא פסלה את האפשרות שהיו חברים ברשת פשיעה גדולה יותר.

נשק וסמים בגן ילדים פעיל

בשבוע שעבר נערכה פשיטה משטרתית על המבנה, שתוזמנה לשעות אחר הצהריים במטרה שלא לסכן את הילדים עליהם שמרו השניים בבקרים. הפשיטה לוותה כמובן בצו בית משפט, שהושג בעקבות מידע מודיעיני שאספה המשטרה בנוגע לפעילות הבלתי חוקית המבוצעת במקום בשעות הלילה.

השלל שתפסו השוטרים בפשיטה הפתיע אפילו את בלשי מחלק הסמים הוותיקים ביותר, ולא היה מבייש ארגון פשע קטן: 30 ק”ג של קנאביס, כמה חבילות של קוקאין והרואין, כמה אלפי דולרים במזומן ו-6 כלי נשק, חלקם אוטומטיים וכולם לא רשומים על פי החוק.

סמים, נשק וכסף מזומן - מספיק בשביל עונש מאסר ארוך
סמים, נשק וכסף מזומן – מספיק בשביל עונש מאסר ארוך | צילום: AP

שני מפעילי הגן נכחו במקום בעת החיפוש ונעצרו מיד בסיומו, ולאחר מכן הם הועברו לחקירה ביחידה להשתלטות ומיגור פשעים אלימים (VCAT), האחראית בין היתר על סחר בסמים בהיקף גדול.

מדוברות המשטרה המקומית נמסר כי קיים חשד לפיו הזוג היה מעורב בפעילות המקושרת לפעילות רחבה יותר של כנופיות אלימות המתפרנסות מסחר בסמים, אך לא נמצאה הוכחה עליה ניתן לבסס אישומים פליליים בנוגע לקשר שכזה, וכן לא ניתן להוכיח קשר בינם לבין הנשק שנמצא בבית.

עם זאת, כמות הסחורה האסורה שנתפסה בביתה של השניים הספיקה בהחלט כדי שהפרקליטות המדינית תגיש נגדם כתבי אישום חמורים ביותר, ובמידה והם לא ישתפו פעולה ומידע בחקירתם, הם צפויים להישלח לעונש מאסר של כמה שנים לכל הפחות.

בעקבות מעצרם של השניים, גן הילדים נסגר לאלתר והוצא מחזקתם, וכעת הוא צפוי להימכר למדינה ולעמוד למכרז בדרך לפתיחה מחדש או הסבה לבית עסק אחר, בתנאי שתקנות המשטרה הנוגעות לנכסים שנערכה בהם פעילות פלילית לא יפריעו בדרך.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות