ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

חבר סנאט רפובליקני מודה ברכישת מריחואנה ובכל זאת מעדיף אותה בלתי חוקית

שתפו את החברים

נראה כי אפילו רפובליקנים יודעים איך להשיג גראס. דון גץ, הנשיא הרפובליקני של הסנאט בפלורידה מודה כי בזמן שהוא אינו תומך בלגליזציה של מריחואנה רפואית , הוא פנה בעברו לסוחר רחוב כדי לקנות מריחואנה לחברו שגסס מסרטן. נשיא הסנאט אמר…

נראה כי אפילו רפובליקנים יודעים איך להשיג גראס. דון גץ, הנשיא הרפובליקני של הסנאט בפלורידה מודה כי בזמן שהוא אינו תומך בלגליזציה של מריחואנה רפואית , הוא פנה בעברו לסוחר רחוב כדי לקנות מריחואנה לחברו שגסס מסרטן.

נשיא הסנאט אמר לאחרונה לכתבים באורלנדו סנטינל שהוא קיבל שיחת טלפון בשנת 1984 מחברו בממשל המקומי, רון מאאד, שסבל מהתקפי בחילה כתוצאה מהסרטן ממנו סבל. חברו סיפר לו שהוא קרא מאמר על איך מריחואנה יעילה בהרגעת הסימפטומים של הסרטן ורצה לדעת אם גץ יוכל לארגן לו קצת …אז הוא ארגן.”איכות החיים שלו התערערה בעקבות הכאבים והבחילה“, אמר גץ. רון מאאד אמר לי, ‘”אני מבין שמריחואנה עשויה לעזור, אתה יכול לארגן לי קצת ? “כך עשיתי, וזה עזר.”

לדבריו, תפקידו כשליח של סמים לא חוקיים בכדי לסייע לחבר חולה הוא חלק מהסיבה שהוא ממשיך לתמוך בחקיקה לשימוש מוגבל במריחואנה רפואית.

“כאן היה אדם שהיה יקר לי, שסבל וביקש ממני לעזור לו. אם הייתי עושה זאת ועובר על החוק, מה הייתי עושה עבור הילד שלי? איך אני יכול למנוע טיפול חמלה לילד של מישהו אחר? “

אגב, בנו של גץ, מאט גץ, מקדם כיום חסות חקיקה להכשיר זן עשיר CBD של מריחואנה שנקרא “הרשת של שרלוט”. זן לא ממסטל לטיפול בילדים הסובלים מהתקפים, אשר מהונדס גנטית בכדי להיות חופשי מתרכובות מפסיכואקטיביות.

בדרך הרפובליקנית האמיתית, גץ האב אומר שלמרות שהוא ראה, ממקור ראשון, את הניסים של מריחואנה כתרופה, הוא מסרב לתת תמיכה להצעת התיקון לחוקה שמטרתו לפתח תכנית מריחואנה רפואית נרחבת בפלורידה.

זה ברור עד כאב שגץ תומך בטיפול חמלה עם מוסר כפול … מוכן לעבור על החוק עבור חבריו החולים והגוססים, אבל שולל את הרעיון של העברת חוקים שימנעו מאזרחים רגילים את הצורך לקחת את אותם סיכונים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות