ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
הכדור הוא ירוק - עומרי כספי משקיע בתעשיית הקנאביס

הכדור הוא ירוק – עומרי כספי משקיע בתעשיית הקנאביס

שתפו את החברים

שחקן הכדורסל עומרי כספי, שידוע בעיקר בתור הישראלי הראשון שהגיע ל-NBA ונחשב לאחד מטובי הכדורסלנים בארץ, נכנס למגרש חדש: תעשיית הקנאביס. פירמת העסקים ‘BDO’ שמייעצת ומכווינה את השקעותיו של עומרי כספי השקיעה בשמו כמה מיליוני דולרים בהיתרים של ייבוא וייצוא…

שחקן הכדורסל עומרי כספי, שידוע בעיקר בתור הישראלי הראשון שהגיע ל-NBA ונחשב לאחד מטובי הכדורסלנים בארץ, נכנס למגרש חדש: תעשיית הקנאביס. פירמת העסקים ‘BDO’ שמייעצת ומכווינה את השקעותיו של עומרי כספי השקיעה בשמו כמה מיליוני דולרים בהיתרים של ייבוא וייצוא קנאביס לחו”ל, ונראה כי זהו צעד הכניסה שלו לעולם העסקים הירוק.

תעשיית הקנאביס העולמית ובתוכה גם תעשיית הקנאביס שצומחת בישראל הפכו בשנתיים האחרונות למגרש משחקים חם ומעניין במיוחד עבור משקיעים ובעלי הון שחיפשו ענף חדש ורענן לעסוק בו.

מאז שהתחילו לזרום הערכות לפיהן שוק הקנאביס העולמי יצמח לכדי עשרות מיליארדי דולרים בתוך כמה שנים קצרות, כבר הספקנו לראות משקיעים מכל הסוגים שנוהרים בהמוניהם ומשקיעים במניות העולות.

עכשיו, משקיע צעיר וחדש, אפשר לומר גם קצת מפתיע, נכנס לעולם העסקים הירוק: עומרי כספי. שחקן הכדורסל הישראלי שהתחיל את דרכו במכבי תל אביב ומוכר בעיקר בתור הישראלי הראשון שהגיע לליגה הבכירה בעולם ה-NBA.

עמרי כספי בתעשיית הקנאביס – הכנה לקריירה שנייה?

לפי מידע שפורסם בעיתון העסקים ‘גלובס’, פירמת העסקים ‘BOD’ שמייעצת ומכווינה את השקעותיו של עומרי כספי השקיעה בשמו סכום שלא פורסם בסך של כמה מיליוני דולרים, במספר חברות קנאביס בעולם.

השקעותיו של עומרי כספי בתעשייה מתרכזות בעיקר בתחום של ייצוא וייבוא קנאביס, ככל הנראה בשווקים של דרום אמריקה (ברזיל ואורוגוואי) וכן בשוק הרפואי בג’מייקה – אחת המדינות הראשונות שנכנסו למשחק הבינלאומי.

השלב הבא אחרי קריירת הכדורסל?

נכון לעכשיו לא ידוע האם חלק מההשקעות ינותבו לחברות קנאביס ישראליות או כאלה שעובדות בשיתוף עם חברות מישראל, אך מכיוון שהשוק העולמי של ייבוא וייצוא של קנאביס הוא מצומצם יחסית, ייתכן מאד שהדבר יקרה במוקדם או במאוחר.

מכיוון שהקריירה הספורטיבית של עומרי כספי מתקרבת ככל הנראה לסיומה בשנים הקרובות, בעיקר בשל כמה פציעות שספג לאחרונה (האחרונה גרמה לשחרורו מקבוצת ‘ממפיס גריזליס’ לפני חודש) וכן בשל גילו (31) שנחשב למבוגר יחסית בקרב שחקני הליגה הבכירה, נראה כי ההשקעה בעולם הקנאביס מסמנת עבורו תחנת מעבר לקראת הקריירה הבאה, בעולם העסקים.

כך או אחרת, לכספי יש בכיס כבר מספיק מיליוני דולרים כדי לא לדאוג לעתיד אלא להתחיל לתכנן אותו בתבונה. ייתכן שבשנים הקרובות, כאשר יודיע על פרישתו מהליגה, עולם הקנאביס יהיה המגרש החדש שינסה לכבוש.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות