ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סקס וקנאביס

סקס וקנאביס – סאטיבה או אינדיקה: מהו סוג הקנאביס המושלם לחיי המין שלנו?

שתפו את החברים

סקס וקנאביס , יותר ויותר מומחים ברחבי העולם כבר מסכימים שצריכת קנאביס היא דרך מעולה לשפר את הביצועים בחדר המיטות, את ההנאה מהמין ואפילו את האורגזמה עצמה. וזו לא רק דעה מקצועית – כיום היא כבר זוכה לתמיכה גם ממחקרים…

סקס וקנאביס , יותר ויותר מומחים ברחבי העולם כבר מסכימים שצריכת קנאביס היא דרך מעולה לשפר את הביצועים בחדר המיטות, את ההנאה מהמין ואפילו את האורגזמה עצמה. וזו לא רק דעה מקצועית – כיום היא כבר זוכה לתמיכה גם ממחקרים מדעיים ממוסדות אקדמיים מובילים. אבל איך בדיוק סוגי הקנאביס השונים משפיעים על חיי המין?

סקס וקנאביס , מי שצורך קנאביס באופן קבוע יודע שסאטיבה ואינדיקה משפיעות עליו בדרכים שונות. אז בוודאי שההבדל בין שני סוגי הצמחים האלו יבוא לידי ביטוי גם בין הסדינים, אבל האמת היא שלא כל כך קל לקבוע באופן חד משמעי איך בדיוק תעבוד ההשפעה הזאת.

כשכמה אנשים מעשנים את אותו הצמח – חלק ירגישו קופצניים ואנרגטיים ואחרים יצטרכו ש”יגרדו” אותם מהספה בסוף הערב. אותו הדבר נכון כמובן גם לגבי הביצועים והתחושה במיטה. כך שגם המידע המקצועי בנושא לא באמת ייתן לכם תשובה חד משמעית לגבי האופן שבו העישון ישפיע על הסקס שלכם – אלא רק קווים כלליים שבהם סאטיבה ואינדיקה משפיעות על רוב האנשים.

בנוסף, אנחנו יודעים שההנאה מהסקס מורכבת מהמון גורמים, אז כדי להבין האם כדאי לבחור בסאטיבה או באינדיקה, סקס וקנאביס , בדקנו את האופן שבו שני סוגי הקנאביס האלו משפיעים על שלושה היבטים חשובים ביותר של חיי המין שלנו:

חרדה וכאבים

אם אתם נוטים לסבול מחרדה או מלחץ נפשי חריג – יכול מאוד להיות שהתחושות הקשות האלו יפגשו אתכם גם בחדר המיטות ויפגעו בתפקוד שלכם או בהנאה מהאקט. קנאביס מסוג סאטיבה, שבמקרים רבים מכיל כמויות גבוהות של THC ונמוכות יותר של CBD, בדרך כלל נוטה להעצים תחושות של אופוריה והנאה, אך גם להגביר את הלחץ הנפשי, החרדה והפרנויה.

דווקא צמחי אינדיקה וזנים שעשירים ב-CBD ידועים ככאלו שאמנם לא “מפוצצים” אתכם בהתרגשות בלתי נשלטת, אבל מצליחים להשקיט את החרדה ולהקהות כאבים בגוף. ה-CBD, רכיב בקנאביס שאינו “ממסטל”, עשוי לסייע גם לנשים (ולגברים) להפחית את הכאב שבחדירה וליהנות יותר מהאקט עצמו. לכן זו בחירה טובה יותר למי שסובלות או סובלים מכאבים בחדירה ולכל מי שמתמודדים עם מחשבות טורדניות ולחץ נפשי שמפריעים להם להשתחרר ולתפקד.

אורגזמה איכותית יותר

השנה נערך בארצות הברית מחקר שקבע כי קנאביס עוזר לנשים ליהנות מיותר אורגזמות ומתחושה עוצמתית ומהנה יותר במהלכן, בהשוואה לכלל האוכלוסייה. אבל כשבוחנים איזה סוג של קנאביס תורם יותר להעצמת האורגזמה, התשובה כנראה לא תגיע ממחקרים, אלא מחוויות אישיות.

מומחים מעריכים שאינדיקה וסאטיבה משפיעות על האורגזמה באופן שונה, אם כי כאמור ההשפעה הזאת משתנה מאדם לאדם. עדויות של משתמשים מלמדות שאינדיקה בדרך כלל תורמת לאורגזמה נעימה וארוכה יותר, בעוד שסאטיבה יכולה לייצר “התפרצות” אדירה שמורגשת בכל הגוף – אך גם עוברת מהר.

מדיונים ברשת אפשר לראות שגברים מספרים כי סאטיבה בדרך כלל גורמת לפורקן מהיר יותר, בעוד שאינדיקה מאריכה מעט את האקט – אבל כמובן שהנושא הזה לא נבדק בשום מחקר מדעי – ואל תצפו שזה יקרה בקרוב.

סקס וקנאביס
השפעות קנאביס על חיי הסקס אצל נשים

 

ונילה או “הארד-קור”?

הבדל משמעותי מאוד בין שני סוגי הצמחים האלו טמון באופי של ה”היי” שמושג מכל אחד מהם. בראיון לאתר Vice, מדגישה הסקסולוגית אשלי מנטה שאינדיקה מתאימה יותר לסקס אינטימי וארוך – עם הרבה חיבוקים ונשיקות. זאת מכיוון שהצמח הזה כאמור מגביר את השלווה ואת רמות האושר.

מנגד, היא מאמינה שצמח הסאטיבה, ואנחנו מצטטים, מעולה לסקס ש”יעיף לכם את המוח”. מנטה מסבירה כי הסאטיבה מייצרת חוויה אנרגטית ואינטנסיבית יותר, שמתאימה לחובבי ה”הארד קור” בחדר המיטות. ואם זה לא מספיק, יש לה גם טיפ למתקדמים: “אם אתם רוצים חוויה אינטנסיבית במיוחד, כדאי לחפש זנים שעתירים בפינאן (pinene) ובלימונן (limonene)“.

שני החומרים האלו, היא מסבירה, הם למעשה טרפנים, כלומר שמנים ארומטיים שמצויים בזנים שונים של קנאביס בשיעורים משתנים וקובעים את הריח של הצמח. לדבריה, הרכיבים האלו מעצימים את ההשפעה הפסיכואקטיבית והגופנית של הצמח.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. שרון לוי |

    אחלה מאמר,
    כל הכבוד

  2. שרון דוד |

    אחלה מאמר,
    כל הכבוד!

    אך שכחתם לדבר על רודראליס

שינוי גודל גופנים
ניגודיות