ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
זני קנאביס - מנצחים של תחרות "גביע הקנאביס" אמסטרדם 2018

חובה לבדוק: זני הקנאביס הטובים ביותר באמסטרדם 2018

שתפו את החברים

השבוע נערכה באמסטרדם התחרות השנתית של “גביע הקנאביס” בשיתוף עם מגזין ‘High Times’, בה נבחרו זני הקנאביס וסוגי החשיש המובילים של השנה, וכן הקופישופס הטובים ביותר בעיר החטאים האירופאית. בואו להכיר: כל מה שאתם חייבים לבדוק בטיול הבא לאמסטרדם. גביע…

השבוע נערכה באמסטרדם התחרות השנתית של “גביע הקנאביס” בשיתוף עם מגזין ‘High Times’, בה נבחרו זני הקנאביס וסוגי החשיש המובילים של השנה, וכן הקופישופס הטובים ביותר בעיר החטאים האירופאית. בואו להכיר: כל מה שאתם חייבים לבדוק בטיול הבא לאמסטרדם.

גביע הקנאביס השנתי (Cannabis Cup) שנערך באמסטרדם הפך כבר מזמן מעצרת חדשנית שמקדמת אג’נדה בעד הצמח (שעדיין אסור ברחבי הולנד) לתחרות ספורטיבית בין מגדלים ומוכרי קנאביס מקומיים, אך כמו כל שנה הוא עדיין מבשר לציבור על מצב הקנאביס בבירה האירופאית.

בסוף השבוע נערך במרכז העיר האירוע השנתי של התחרות, בו התחרו מעל 70 מגדלים מקומיים ו-20 בעלי קופישופס על הזכות להיות זה שיציע את “הקנאביס הטוב בעיר” ויקבל פרסום רב בשיאה של עונת התיירות.

לפי חוקי הגביע המסורתיים, הפרחים השונים שהוגשו לתחרות חולקו ל-4 קטגוריות – סאטיבה, אינדיקה, הייבריד ופרחים מקופישופס מקומיים – ולצידם הוגשו גם דגימות של חשיש בתוצרת עצמית וחשיש מיובא, וכן מאכלי קנאביס (Edibles) המכילים חמאה או תמצית קנאביס בריכוז גבוה.

אם אתם מתכננים טיול באמסטרדם בקרוב ורוצים לדעת אילו זנים לחפש, או מחפשים מה לבקש מהדילר שלכם בשנה הקרובה, כדאי שתכירו את הזוכים הגדולים של גביע הקנאביס 2018 (צילום: Sean Cooley ממגזין ‘היי טיימס‘):

אינדיקה – Wedding Cake של חברת PhenoFinders Seeds

עוגת חתונה - האינדיקה של השנה
עוגת חתונה – האינדיקה של השנה

זן אינדיקה חזק עם אחוזי THC ו-CBN גבוהים יחסית, שהשפעתו מרגיעה ואידיאלית לשיכוך כאב, הרפיית שרירים וזירוז תהליכי שינה

סאטיבה – Gelonade של חברת Connected Cannabis

ג'לונייד - סאטיבה שהיא כמו אינדיקה
ג’לונייד – סאטיבה שהיא כמו אינדיקה

זן סאטיבה חדש שטרם יצא לשוק, ומכיל אחוזי THC נמוכים יחסית אך גם אחוז קטן של CBD, במטרה להפוך את ההשפעה לפחות פסיכואקטיבית ויותר מרגיעה.

הייבריד – Biscotti של חברת Connected Cannabis 

ביסקוטי - זן הייבריד מעורר ומרומם
ביסקוטי – זן הייבריד מעורר ומרומם

זן הייבריד עם סאטיבה דומיננטית, בעל אפקט מרומם וקליל שמורגש בעיקר בראש ופחות באופן פיזי בגוף, וגורם להתפרצויות צחוק ותחושת אופוריה חזקה וממושכת.

הפרח המקומי – Strawberry Jaffa של הקופישופ Barney’s

זן קנאביס סטרוברי ג'אפא - הבובה של הגביע
סטרוברי ג’אפא – הבובה של הגביע

זן סאטיבה זה לא זכה בפרסים בשנתיים הקודמות שבו הוגש לתחרות, אך השנה הוא זכה בתחרות “הפרח היפה והאיכותי ביותר” שנערכה בסיום הגביע.

חשיש (ISO) – מופק מזן ‘Gelato 41’ של חברת Field Extracts

ג'לאטו 41 - חשיש ISO עם ניחוח פירותי
ג’לאטו 41 – חשיש ISO עם ניחוח פירותי

חשיש בעל מאפיינים קלילים של סאטיבה חלשה, אינו עשיר ב-THC לעומת מיצויים אחרים אך נחשב לאיכותי ועשיר במיוחד בטרפנים (ריח וטעם).

חשיש אבקנים  – Grey Crystals של הקופישופ Grey Area

הקריסטלים האפורים - טריכומות מובחרות ודחוסות
הקריסטלים האפורים – טריכומות מובחרות ודחוסות

חשיש “אבקנים” (טריכומות בלבד) שעבר סינון דרך 7 שכבות של רשת אבקנים, ומופק מריכוז של כ-50 גרם קנאביס לכל גרם של חשיש. זהו “מוצר הבית” שנמכר בקופישופ זה בלבד.

מאכלים – Time Bomb של הקופישופ Amnesia

עוגת קנאביס - "פצצת זמן" שתגרום לכם לשכוח למה באתם לאמסטרדם
“פצצת זמן” שתגרום לכם לשכוח למה באתם לאמסטרדם

עוגת קנאביס דו שכבתית העשויה משלושה סוגים שונים של שוקולד, ומכילה גם חמאת קנאביס וגם חלב קנאביס, אך כאלה שמופקים ממיצוי חשיש ולא מתפרחת.

בסיום התחרות, כל המגדלים המשתתפים הצהירו כי כל הזנים שנשלחו לתחרות זמינים גם בחנויות מקומיות, אך מכיוון שמכירת קנאביס בין המגדלים לקופישופס היא אינה חוקית באמסטרדם, לא ניתן לדעת באילו חנויות יימכרו הזנים בתקופה הקרובה.

למרות זאת, בשיטה האמסטרדמית, זנים נבחרים שיש להם ביקוש גדול מתחילים במהרה להימכר בכל הקופישופס הגדולים במרכז העיר, כך שככל הנראה כבר בטיול הקרוב תוכלו לראות זנים אלו כובשים את המדפים ולוחות המבצעים, לפחות עד התחרות של 2019 והזנים החדשים שהיא תביא איתה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות