ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מחר - כנס הלגליזציה הגדול של 'זהות' לקראת הבחירות

מחר – כנס הלגליזציה הגדול של ‘זהות’ לקראת הבחירות

שתפו את החברים

מפגלת ‘זהות’ שרצה בבחירות הקרובות לכנסת על תקן מפלגת לגליזציה, ושמה לעצמה כמטרה להצטרף לקואליציה אך ורק תמורת הבטחה לקידום המהלך, תערוך מחר את “כנס הלגליזציה הגדול” של 2019 לקראת הבחירות הקרובות, בהשתתפות כל חברי הרשימה ותומכים רבים מתעשיית הקנאביס…

מפגלת ‘זהות’ שרצה בבחירות הקרובות לכנסת על תקן מפלגת לגליזציה, ושמה לעצמה כמטרה להצטרף לקואליציה אך ורק תמורת הבטחה לקידום המהלך, תערוך מחר את “כנס הלגליזציה הגדול” של 2019 לקראת הבחירות הקרובות, בהשתתפות כל חברי הרשימה ותומכים רבים מתעשיית הקנאביס הישראלית.

בבחירות הקרובות לכנסת ה-21 שייערכו בחודש אפריל, ה”טיקט” הוותיק של מפלגת לגליזציה שהיה בדרך כלל מאויש עד כה על ידי מפלגת “עלה ירוק” עד שזו פרשה השנה מהמירוץ, עבר באופן רשמי למפלגת ‘זהות’ של משה פייגלין.

מפלגת ‘זהות’ היא אמנם לא מפלגת לגליזציה קלאסית ולא אחת כזו שמרכז המצע שלה הוא שחרור צמח הקנאביס, לפחות עד לבחירות הנוכחיות, אך הפעם שמה המפלגה “רגל בדלת” והתחייבה שקיום הלגליזציה הפך למטרה הראשית שלה.

גידול קנאביס למתחילים – חלק 4 – פריחה
לגליזציה – מפלגת ‘זהות’ מתחייבת לתיקון החוק

למעשה, לאחר שראש המפלגה משה פייגלין צירף השנה לרשימת המפלגה את פעיל הקנאביס המוכר גדי ויצ’רסקי, הוא אף הודיע הודעה דרמטית יחסית: מפלגת זהות תצטרף לכל קואליציה שתתלכד אך ורק תמורת הבטחה לחקיקת לגליזציה מלאה במושב הנוכחי.

כעת, חברי ותומכי המפלגה “מעלים הילוך” בעיסוק בשחרור הצמח הירוק וצרכניו השונים. מחר (ב’ – 4.3) בשעות הצהריים ייערך בת”א (בית ציוני אמריקה, רחוב דניאל פריש 1) כנס הלגליזציה הגדול של השנה, בו שואפים כל העוסקים לקדם את האג’נדה ולאסוף עוד קולות לקראת הקלפי.

בדרך ללגליזציה – מה עומד לקרות בבחירות?

החשיבות העיקרית של כנס הלגליזציה קיימת מכיוון שמערכת הבחירות הקרובה עומדת להיות יוצאת דופן יחסית למערכות קודמות מבחינת העיסוק, או לפחות הפוטנציאל, בקידום הנושא. 

קודם כל כאמור, המפלגה “הרגילה” שמקדמת את הנושא וחורטת אותו על דגלה, לא משתתפת במירוץ לשלטון, מה שהופך את מפלגת ‘זהות’ למפלגה היחידה שעוסקת בנושא באופן מלא, לצד מפלגת ‘העבודה’ שהודיעה גם היא שתתמוך במהלך.

בנוסף, הנוף הפוליטי שהיה קיים בשנים האחרונות בכל התחום של קנאביס, לגליזציה ומה שביניהם, השתנה ללא הכר. מהפעם האחרונה בה בחרנו את נציגי השלטון התורנים תעשיית הקנאביס הישראלית נמצאת בתהליך התקדמות משמעותי, גם בפן הרפואי וגם בפן הייצוא, והעתיד של הצמח נראה ירוק מתמיד.

צפו: מתוך קמפיין הלגליזציה של מפלגת ‘זהות’

בנוף הפוליטי החדש שקיים כעת, קנאביס הוא עדיין קצת מילה גסה אבל כבר מזמן איבד את “מעמדו” בתור סם מסוכן שאסור לדבר דברים חיוביים אודותיו. היום, מדובר בצמח שקיבל הגדרה של תרופה ויצא (מעט) ממסגרת האכיפה הקפדנית, ושלל תומכיו כבר מחכים לצעד הבא שיהפוך אותו לחוקי.

צעד זה, כך לדבריו של פייגלין, יגיע אך ורק על ידי התלכדות ממשית של כל שלל תומכיו מכל קצוות הקשת הפוליטית, שיבהירו לנציגי השלטון כי הגיע הזמן לשינוי החיוני ואי אפשר לדחות אותו יותר. 

כדי להגיע ליכולת אמיתית של גיבוש “גב” תומך, שתעזור למפלגת ‘זהות’ לא רק לגרד את אחוז החסימה מלמעלה אלא גם להגיע לכמות מנדטים מכובדת שמשמעותה כוח בעת חתימת ההסכמים הקואליציוניים, כנס הלגליזציה הגדול שייערף מחר בת”א יספק לחברי הרשימה הזדמנות אחרונה לאסוף את כלל התומכים לקראת ההצבעה באפריל.

לפרטים נוספים על הכנס, אישור השתתפות ומידע אודות פעילויות וחוגים אחרים של מפלגת ‘זהות’ בנושא לגליזציה – כנסו לאתר המפלגה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 3

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. עדי ג |

    תגידו אתם נפלתם על הראש? זהות זאת מפלגה של ימני קיצוני הזוי. אתם תבחרו בו בגלל לגליזציה? ומה? תכניסו עוד תוצך במתנחלים לכנסת? עוד אחד שילך עם ביבי ואנשי כהנא? לא הבנתם שזה ספין כדי לגרום לשמאלנים ואנשי מרכז לבחור בהם?

    1. אביעד מ |

      מהסוף להתחלה.. אם כבר, גנץ ולפיד זה ספין למשוך ימנים ואנשי מרכז.. משה פייגלין לפחות אומר מה שהוא מאמין בו. הוא ימין וליברלי ויהודי ופועל למען לגליזציה באמת.

    2. לגליזטור |

      חוץ מזה פייגלין כבר אמר בפירוש שימליץ רק על מי שיתחייב לקדם את המצע שלו יותר בלי קשר לגוש פוליטי( “גוש הימין מעניין לי את התחת”)

שינוי גודל גופנים
ניגודיות