ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
להשכרה: כלב שימצא לכם קנאביס

להשכרה: כלב שימצא לכם קנאביס

שתפו את החברים

כלבים בעלי חוש ריח מפותח שעברו אימונים בכדי לזהות ולאתר סמים, משמשים בדרך כלל את כוחות המשטרה במלחמתם בארגוני הפשיעה וסוחרי הסמים, אבל לא רק. בעליו של כלב גישוש מאומן החלו להשכיר את שירותיו דווקא לצרכנים שמעוניינים למצוא קנאביס בשטחם…

כלבים בעלי חוש ריח מפותח שעברו אימונים בכדי לזהות ולאתר סמים, משמשים בדרך כלל את כוחות המשטרה במלחמתם בארגוני הפשיעה וסוחרי הסמים, אבל לא רק. בעליו של כלב גישוש מאומן החלו להשכיר את שירותיו דווקא לצרכנים שמעוניינים למצוא קנאביס בשטחם הפרטי, ולהורים שרוצים למנוע מילדיהם להתמכר לסמים קשים.

כלב משטרתי לגילוי סמים הוא בהחלט לא חברו הטוב ביותר של צרכן הקנאביס, ואם כבר יצא לכם לחזור מאמסטרדם או ברלין עם כמה מתנות, ולהיתקל באחד כזה בשדה התעופה, אתם כנראה יודעים בדיוק על מה אנחנו מדברים.

טום רוביצ’אוד (Tom Robichaud), תושב מדינת מסצ’וסטס, ארה”ב, חשב על דרך יצירתית להפוך את תדמיתו השלילית של כלב משטרתי שאימץ, והתחיל להציע את שירותיו דווקא לקהל צרכני הסמים, או לפחות להוריהם המודאגים.

לך כלב, תמצא לי סמים

ביחד עם שותפו ההולך על ארבע, בן, שהנו כלב רועה בלגי גזעי כמו אלה המשרתים ביחידת K9 המשטרתית, הקים טום חברה הנקראת ‘Discreet Intervention’. עיסוק החברה הרשמי, כמרומז משמה, הוא סיוע בביצוע “התערבויות” שנערכות למכורים לסמים על ידי בני משפחותיהם.

הסיוע שמציעים טום ובן למשפחות כולל חיפוש יסודי אחר סמים מכל סוג שהוא, במטרה למנוע מהמכורים אפשרות להחביא בשטח ביתם או חצרם מצבור סודי שיאפשר להם לשוב לסורם ולהתחמק מההתחייבות לגמילה. לפי טענותיו של טום, בן הנו אחד הכלבים המיוחדים ביותר שאומנו ביחידה, ואף פירור או טיפה לא חומקים מאפו המופלא.

טום ובן - חיפוש סמים פרטי
טום ובן – חיפוש סמים פרטי

איך זה עובד? לאחר הגעתו של בן לשטח הבית או החווה, הוא מרחרח מסביב בניסיון למצוא ניחוח מוכר המעיד על הימצאות סמים. במידה והוא מצא ניחוח שכזה, הלקוח יכול לבחור האם להמשיך בחיפוש בעצמו או לתת לבן להגיע לסמים בעצמו, זאת לאחר שהוא צריך להעניק לו כדור כמתנה על העבודה הטובה.

למרות שקנאביס עדיין נחשב ללא חוקי על פי החוק הפדרלי בארה”ב, רק במקרים בודדים ונדירים מאד מוזמן הצמד לבית של הורים המודאגים מצריכת קנאביס ומבקשים לחפש בבית ג’וינטים מוסתרים.

לרוב, כך הוא מספר, הדאגה המהותית של מרבית ההורים היא התמכרות לקוקאין, הרואין ו’פנטניל’ (Fentanyl), שהנה תרופת מרשם חזקה וממכרת ביותר. התמכרות לאופיואידים ותרופות שונות לשיכוך כאב היא מגפה עולמית שנפוצה במיוחד בארה”ב, ולדבריו כמעט כל לקוחותיו מודעים לכך שקנאביס לא רק שאינו מסוכן כמו חומרים אלו, אלא אפילו עוזר להתמודד עם ההתמכרות אליהם.

חפש את המטמון – גרסת המגדלים

הבשורה לגבי כלב גישוש הסמים הפלאי נפוצה, כך מסתבר, בחוגים אחרים מאלה אליהם כיוון טום, וההתעניינות העיקרית בהשכרת יכולות הגישוש שלו הגיעה דווקא מקרב הצרכנים בעצמם.

הכלב המשטרתי מוצא לכם קנאביס
הכלב המשטרתי מוצא לכם קנאביס

לאחרונה, החל בן לעבוד בשירותם של חובבי קנאביס, שפשוט שולחים אותו למצוא להם קנאביס בשטח הפתוח. מכיוון שמדינת מסצ’וסטס היא אחת המדינות שכבר אימצו לקרבן את הלגליזציה, גידולי קנאביס בשטח הפתוח הפכו לנפוצים הרבה יותר, ועם עזרתו של בן ניתן כנראה למצוא אותם בקלות.

בנוסף, מאז הלגליזציה, מועסק הצמד גם בשירותיהם של בעלי דירות ואוניברסיטאות – שני מוקדים בהם אסור לצרוך קנאביס על פי החוק – ועורך מעת לעת בדיקות פתע במטרה לאתר צרכני קנאביס סוררים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות